#1 Skrevet November 7, 2010 Jeg skal rense bilene innvendig... Den ene bilen har nok knapt vært støvsugd før og det lyse stoffet er helt grått... I den andre er det flekker fra barne oppkast (delikat...) Noen som har tips til hvilke kjemikalier jeg bør bruke? Jeg har brukt rensevæske som hører til kirby før, men er tom for den... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet November 7, 2010 Chemical Guys Green Cleen, diverste koster, stive som myke, vann og våtstøvsuger/rensemaskin. Da blir dette godt som nytt! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet November 7, 2010 Høres bra ut, men jeg trenger dette i morgen... Flere tips tas i mot med åpne armer 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet November 7, 2010 da drar du på bilextra og kjøper denne: LINK 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet November 7, 2010 Jeg brukte citrus rens, våtstøvsuger og masse vann. Setene ble helt topp, Brukte bare fingrene på setene. I ettertid ser jeg at en tepperenser som tilfører vann like før den suger opp ville vært bedre enn en våtstøvsuger. Jeg har ikke fått ut all såpen og kan få litt skjolder hvis det søles rent vann i setene(regn) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet November 7, 2010 Jeg brukte citrus rens, våtstøvsuger og masse vann. Setene ble helt topp, Brukte bare fingrene på setene.I ettertid ser jeg at en tepperenser som tilfører vann like før den suger opp ville vært bedre enn en våtstøvsuger. Jeg har ikke fått ut all såpen og kan få litt skjolder hvis det søles rent vann i setene(regn) bruk rent vann på sprayflaske, spray godt på før du våtsuger. Det blir det samme som en rensemaskin, om man ikke har det tilgjenglig 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...