Anbefalte innlegg

flaut å si, men som vi alle vet så er jo J og H-ventilen speilvendt i forhold til hverandre mtp lengde på ut og inngang... (ja, jeg hadde satt den feil vei: rolleyes)

Been there, done that! ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

flaut å si, men som vi alle vet så er jo J og H-ventilen speilvendt i forhold til hverandre mtp lengde på ut og inngang... (ja, jeg hadde satt den feil vei: rolleyes)

ok,nettopp satt på C jeg nå fra H ..ikke testa om min ble bedre,men fant en sprekk i en slange :( håper min blir bedre

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

okei! C er original, i allefall på min! var sprekken på en av slangene til ventilen?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

MBC og N75 i serie skal visst være goe greier, da skal man kunne ha stabilt peak trykk og samtidig har ECU`en mulighet til å redusere trykket med tenningsbank o.l

Jeg vurderer å prøve dette for sikkerheten sin skyld, N75 alene "mister kontrollen" og ladetrykket skyter opp i 2bar+, så akkurat no har jeg MBC alene.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

okei! C er original, i allefall på min! var sprekken på en av slangene til ventilen?

ja C er orginale... nei hva en slange som kom fra under innsug å inn på innsug i fremkant ...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

MBC og N75 i serie skal visst være goe greier, da skal man kunne ha stabilt peak trykk og samtidig har ECU`en mulighet til å redusere trykket med tenningsbank o.l

Jeg vurderer å prøve dette for sikkerheten sin skyld, N75 alene "mister kontrollen" og ladetrykket skyter opp i 2bar+, så akkurat no har jeg MBC alene.

det vurderer jeg å,men må få skaffet meg en annen mbc ... litt usikker om jeg skal bare bruke N75 C å sette på mbc sammen ,

hadde min på tur nå, turbo trykke hoppet opp å ned :( så er vell tegn på mer lekasje ett sted?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.