#26 Skrevet November 12, 2010 flaut å si, men som vi alle vet så er jo J og H-ventilen speilvendt i forhold til hverandre mtp lengde på ut og inngang... (ja, jeg hadde satt den feil vei: rolleyes) Been there, done that! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#27 Skrevet November 12, 2010 flaut å si, men som vi alle vet så er jo J og H-ventilen speilvendt i forhold til hverandre mtp lengde på ut og inngang... (ja, jeg hadde satt den feil vei: rolleyes) ok,nettopp satt på C jeg nå fra H ..ikke testa om min ble bedre,men fant en sprekk i en slange håper min blir bedre 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#28 Skrevet November 12, 2010 okei! C er original, i allefall på min! var sprekken på en av slangene til ventilen? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#29 Skrevet November 12, 2010 MBC og N75 i serie skal visst være goe greier, da skal man kunne ha stabilt peak trykk og samtidig har ECU`en mulighet til å redusere trykket med tenningsbank o.l Jeg vurderer å prøve dette for sikkerheten sin skyld, N75 alene "mister kontrollen" og ladetrykket skyter opp i 2bar+, så akkurat no har jeg MBC alene. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#30 Skrevet November 13, 2010 okei! C er original, i allefall på min! var sprekken på en av slangene til ventilen? ja C er orginale... nei hva en slange som kom fra under innsug å inn på innsug i fremkant ... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#31 Skrevet November 13, 2010 (endret) MBC og N75 i serie skal visst være goe greier, da skal man kunne ha stabilt peak trykk og samtidig har ECU`en mulighet til å redusere trykket med tenningsbank o.lJeg vurderer å prøve dette for sikkerheten sin skyld, N75 alene "mister kontrollen" og ladetrykket skyter opp i 2bar+, så akkurat no har jeg MBC alene. det vurderer jeg å,men må få skaffet meg en annen mbc ... litt usikker om jeg skal bare bruke N75 C å sette på mbc sammen , hadde min på tur nå, turbo trykke hoppet opp å ned så er vell tegn på mer lekasje ett sted? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...