Noen som kjenner denne RS4 kopien?

Anbefalte innlegg

Søker senterkopper til denne som er i 16", men ser ikke ut som det er lett....:o

Vært innom mange, men denne felgen er sikkert kjøpt rundt 2006.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

hørt hos møller? var der og kjøpte nye til mine 16" vinterhjul. men der var 2 typer fikk eg fortalt 1 til den orginale og 1 til den uorginale typen. hadde begge typer på lager.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har kikket på den selv, men er den bare polert?

Felgen jeg har avbildet fulgte med bilen når den var ny hos Møller Skøyen, står made in italy inni. Ikke ATP...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Felgen ble solgt som "Razze Silver" fra Møller, men er produsert av ATP som nevnt lenger opp. Ta kontakt med din lokale Møller-forhandler, er usikker på om de selger senterkopper til disse fortsatt?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

har fortsatt senterkopper. kjøpte for 1uke siden 2stk kostet en 220 pr stk. har skiftet flere stk pga den chrom ringen faller av.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det stemmer......det var en tilbehørsfelg fra ATP, selv om det ikke stod ATP inni den. Senterkoppene var jo ikke gratis :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.