#1 Skrevet November 8, 2010 Hei! Har en a4 b5 som jeg strippet interiøret på grunnet lekkasje, kom over airbag sensoren der kontakten var frakoblet!? (Den som ligger i bunnen av midtkonsollen) Hva kan være grunnen til dette? Det står audi sitt sportratt i den og er uviten om bilen har vært kollisjonskadet tidligere. Er det mulig at airbag sensoren er frakoblet for og skjule eventuelle feilkoder? Takker for svar! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet November 8, 2010 Noen har glemt å montere den eller noen som med vilje har tatt den ut? Ratt som ikke matcher systemet? Skadd bil slik at sensoren skulle vært byttet? Påbegynt montering av airbag i bil som ikke har det orginalt? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet November 8, 2010 Noen har glemt å montere den eller noen som med vilje har tatt den ut?Ratt som ikke matcher systemet? Skadd bil slik at sensoren skulle vært byttet? Påbegynt montering av airbag i bil som ikke har det orginalt? (Hjernen til sensorene, visst jeg kan kalle det) ligger såpass gjemt at det virker som om det er gjort med vilje for og kansje skulle en gammel skade? Jeg vet ikke helt om sensorene som ligger i fronten må byttes etter en kollisjon? Bilen leveres originalt med airbag i både dash og ratt:) ser det er flere som bytter ratt ifra og s6,s4 osv. Så tror det skal være kompatibelt med resten av systemet. Takk for svar 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet November 10, 2010 bump. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...