#1 Skrevet November 8, 2010 Har hørt noen svake rykter for en tid tilbake om en asfalt bane på vigra, noe som sikkert ikke blir noe av ettersom ingen har pratet om dette.. Er det noen som har peiling på om dette er mulig å få til? Blir nokk mer banebiler i Ålesund og omegn om noe sånt hadde skjedd. Er ikke alle som har tid eller økomi til å reise frem og tilbake på gatebil på tvers av norge fler ganger om sommern. Er sikkert mange andre som har tenkt samme tanken som meg.. Hadde også vær utrolig artig å fått til noe sånt! Mvh Simon 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet November 8, 2010 Vigra Raceway Gruppe på Facebook Er vel under planlegging enda tror ej Mvh Marius 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet November 8, 2010 dette blir vel ikke noe av pga. subsea skal bygge ut om jeg ikke husker feil.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet November 8, 2010 Ja var det jeg også hørte.. Sure greier! Ingen som har hørt noen andre planer da? Snakker ikke bare for meg selv når jeg sier samtlige fra Ålesund Lokallag og omegn ønsker oss en bane vi kan ralle på. Hvem skal man snakke med? Hvem kan man kontakte for å muligens ha fått det til? Skulle lett gått dør til dør for innsamling fra motorsport intrisserte! hehe.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...