#1 Skrevet November 8, 2010 Jeg lurer på om andre her inne med A4 B8 er "plaget" med lyd ifra servo? Jeg fikk min A4 for noen uker siden å la merke til en liten "plystrelyd" fra servoen, trodde først dette var klimaanlegget men slo av alt av musikk, AC osv, but still... Virker som om den avtar litt jo varmere motor blir. Møller hadde bilen inne til sjekk og kunne fortelle at ingenting var galt med verken tannstang eller servoolje, at lyden rett og slett er arbeidslyden til servoen. Så, har noen av dere andre B8 eiere opplevd lignende? (Eller andre generelt med nyere biler) Jeg er var for lyder i biler, er det jeg som er litt for picky? Takker for dere som tar dere tiden til å skrible det noe greier her... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet November 8, 2010 Bump... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet November 8, 2010 Jepp, trodde det var reima og prøvde å dusje en liten spray WD 40 det hjalp ikke, fryktet det var et lager eller srammehjul. godt å høre! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet November 8, 2010 Trodde det samme, men bilen har gått knappe 17400km så ingenting skal være slitt. Kanskje jeg er litt for kresen når det kommer til lyder. Takk for svar Erik 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet November 8, 2010 Kjøpte min i juli med 100k km på telleren så muligheten for slitasje var jo tilstede hos meg. bare hyggelig å vere til hjalp. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...