"Tøy-tape" for surring av ledningsnett

Anbefalte innlegg

Har et lite prosjekt på gang som involverer en del omkabling av ledningsnett, er det noen som vet noe sted man får kjøpt slik tøy-teip som sitter rundt orginale ledningsnett?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Slags "vulk-tape" ? Har vel det i Jernia/Byggmakker/Maxbo osv osv..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Würth har sånnt også. :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er "tøy" utenpå denne da? Så man får sånn silkemyk bunt med ledninger?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Den vi bruker fra würth på jobben er klin lik den orginale.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noen med tilgang til ETKA som kan sjekke det delenummeret som ECS Tuning oppgir:

Part: 000979950

Dette skulle jeg gjerne hatt også, men 33 usd i frakt blir i drøyeste laget for et par teipruller.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Prøvd å Google det, Christian? ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Prøvd å Google det, Christian? ;)

ja, men får ikke googlet det til nærmeste forhandler :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noen med tilgang til ETKA som kan sjekke det delenummeret som ECS Tuning oppgir:

Part: 000979950

Dette skulle jeg gjerne hatt også, men 33 usd i frakt blir i drøyeste laget for et par teipruller.

Står klebebånd i etka. Så da er det nok det: vinke :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

kjøpte visst 2 jeg nå :) Slutt å legge ut sånne linker, farlig for nettkjøpavhengige :P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Den vi bruker fra würth på jobben er klin lik den orginale.

Jeg fikk hjelp av "de ved siden av dere". Det viser seg at den Würth leverer er fra Tesa. Hva den egentlig koster, aner jeg ikke.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fort gjort det, går ikke en kveld uten at jeg plukker opp noen småting på webben:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bestilte denne, og lurte litt da det kom brev i posten fra Litauen, men det var da disse rullene. Ikke helt Item Location: London, United Kingdom som det sto i annonsen, men tapen ser og føles bra ut iallfall :)

IMG_0293.JPG

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bestilte denne, og lurte litt da det kom brev i posten fra Litauen, men det var da disse rullene. Ikke helt Item Location: London, United Kingdom som det sto i annonsen, men tapen ser og føles bra ut iallfall :)

fikk selv lapp i posten og lurte fælt på hva det der skulle være. Blir jo endel handling på bukta, så var ikke sikker. Men nå vet jeg!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

for aldel, ikke bruk VULKtape/bånd .. brukte det selv. genialt pga at det ikke er noe lim, og at den vulker

men tåler farder rullan meg ikke petroleums produkter :P da smelter den rett og slett (been there, done that)

men gidder ikke gjøre oppat med det første :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.