#1 Skrevet November 8, 2010 Hei! har lyst på en slik cupra leppe til b5, er denne egenlig til ein cupra r? var på møller idag å sporte om de hadde en slik men han sa de ikke var noe slik til b5 noen som har eventuelt delenr? fant ikke noe i etka. Takker for svar! Morten 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet November 8, 2010 De finner den bare under Seat. Er ikke noe leppe som er levert til Audi A4, men den er lett og tilpasse slik at den passer Edit: Den er fra en Seat Leon Cupra R fra ca 1998 til 2005 eller noe sånn? Er ikke så inne på Seat 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet November 8, 2010 Takker 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet November 8, 2010 Koster 360 kroner cirka. Veldig billig og fin mod. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet November 8, 2010 var akkurat det så hvorfor ikke prøve får fronten litt ned mot bakken og 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet November 8, 2010 delenummeret er 1ml 805 903 og koster 360 kr men regn med litt leveringstid: rolleyes 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet November 9, 2010 åh? kanskje jeg hadde flaks. Men når jeg bestilte på møller tok det 2 dager før jeg kunne komme å hente den. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet November 9, 2010 åh? kanskje jeg hadde flaks. Men når jeg bestilte på møller tok det 2 dager før jeg kunne komme å hente den. hehe..ja..jeg har bestilt slike lepper 7 ganger og aldri fått de innen en uke..har vært mye restordrer så det lengste jeg har ventet er 6 uker 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet November 9, 2010 Noen som har bilder av en slik på en B5? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet November 9, 2010 http://cgi.ebay.de/ORG-FRONTSPOILER-LIPPE-SEAT-LEON-CUPRA-R-TOLEDO-FR-1M-/110609050181?pt=Autoteile_Zubeh%C3%B6r&hash=item19c0d02a45 Her er et bilde av leppa på en B5 RS4. har hadla en fra ebay, men er vedlig usikker på monteringsmetode enda.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet November 11, 2010 Bestilte en slik fra Møller igår, fikk beskjed om at den skulle komme tidligst mandag senest neste mandag 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet November 21, 2010 Noen som har bilder av en slik på en B5? Et bilde til på A4 B5 med S4 optikk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet November 21, 2010 Ingen som har bilde av cupra leppa på orginal(kjedelig) fanger? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet November 21, 2010 Ingen som har bilde av cupra leppa på orginal(kjedelig) fanger? Stian Olsen hadde det på sin B5. Så hør med han om han har bilder fortsatt 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet November 21, 2010 Ja det stemmer jaggu meg;) Tenkte ikke på det en gang... Takk! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16 Skrevet November 21, 2010 Ja det stemmer jaggu meg;) Tenkte ikke på det en gang... Takk! No problem (: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17 Skrevet November 29, 2010 http://www.audizine.com/forum/showthread.php/209625-Seat-Cupra-R-Lip-(pics) noen bilder her har fått meg en cupra lippe i posten som venter på å bli montert 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#18 Skrevet November 29, 2010 http://www.audizine.com/forum/showthread.php/209625-Seat-Cupra-R-Lip-(pics) noen bilder her har fått meg en cupra lippe i posten som venter på å bli montert Ta masse bilder Jeg vurderer å gjøre det samme med bilen min Fant et bilde på nettet. Ser jo bra ut da 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#19 Skrevet November 30, 2010 Bestilte en slik fra Møller igår, fikk beskjed om at den skulle komme tidligst mandag senest neste mandag Hva var prisen hos møller? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#20 Skrevet November 30, 2010 Hva var prisen hos møller? Betalte 362 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#21 Skrevet Desember 1, 2010 Er det noen som har prøvd dette på en s6 c4? Er det stor forskjell mellom fangern på c4 og b5? Er jo en beskjeden, men kul styling: rock : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#22 Skrevet Desember 5, 2010 ligger bilder nederst i tråden min etter jeg monterte lippa i helga! Link: http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?t=177530&page=2 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#23 Skrevet Desember 14, 2010 delenummeret er 1ml 805 903 og koster 360 kr men regn med litt leveringstid: rolleyes Fikk min på to dager fra sverige! Bestillte på møller Molde. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...