Anbefalte innlegg

har en innovative bredbåndsmåler analog sådann men har klart kunststykke å rote bort stikket som skal inn på måler i bakkant. et smalt langt stikk med tynne ledninger på. er det mulig å kjøpe dette stikke med ledninger løst? noen i norge?

kan legge ut bilde av måleren i morra hvis det er til hjelp.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tja... Antar at det er denne Tech Edge pluggen du ser etter?

http://wbo2.com/cable/lsuconns.htm

Hvilken av de forskjellige du trenger avhenger av delenummer på bredbåndslambdaen....

Innovate bredbåndslambda er jo en Bosch sensor, så Bosch (evt. VAG) forhandler vel pluggen. Ellers selger AMP / Tyco også stikkene....

Gudd løkk! :-)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

mulig jeg var litt ulart i min forklaring. trenger altså trenger stikket som går inn på måleren (bilde) med ledninger. mulig å få tak i?

<!--url{0}-->

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hehehe... det er forskjell på en måler og et viser-instrument :-)

Måler = sensoren som måler det som skal måles. Viser instrumentet er det som viser verdien ut til brukeren.

Du trenger da altså stikket til viserinstrumentet. Der er jeg på bar bakke, men det er nok en sjangs for at AMP/tyco har noe som kan brukes også her. Sjekk om det står noe mer på pluggen (liten skrift), eller google litt på viser-instrumentet (hvis du vet/kan finne ut hva det heter).

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

trenger fortsatt stikk inn på viser-instrument ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.