#1 Skrevet November 8, 2010 (endret) Hei! Har 2stk stoler til salgs da jeg ikke har bruk for disse lenger. Lite brukt! Ser helt fine ut utenom den ene som har et lite svimerke (se bilde) på størrelse med en ert. Selges med universalt understell. Bør hentes! Pris for begge 3000,- eller bud. Kan byttes i Felger eller noe annet moro til A4 B5. Beklager dårlige iphone bilder. Skal få ordnet noe bedre om det er interesse for dette.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet November 17, 2010 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Januar 2, 2011 Må bort. 2500,- eller bud. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Januar 22, 2011 Laveste pris ink. frakt? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Januar 30, 2011 Kom med bud? Frakt til Bergen eller omegn er ingen problem. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet April 4, 2011 Bumper denne jeg! Skal få tatt noen bedre bilder så fort jeg reiser til Bergen igjen, for nå står stolene i Bergen om noen er int i de Bud ønskes! Kan byttes i deler/felger til A4 eller hjemmekinoanlegg. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Mai 19, 2011 Bumper denne! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Mai 29, 2011 ingen som har et bud å komme med? Står nå i kjellerboden min i Bergen og skulle gjerne hatt de bort derifra. Kan vises i Bergen på lørdag eller taest med hjem til Hardanger om noen er int da jeg ikke skal til Bergen igjen før August. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Mars 5, 2012 Har fortsatt disse stående. Tar gjerne imot bud da de per dags dato er litt i veien.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...