Problemer med varmeapparat 95mod Audi A6

Anbefalte innlegg

Hei!

Har litt problemer med varmeapparatet på en Audi A6 95mod 2.5tdi.

Vifta går så det suser men det kommer minimalt med luft ut, og det lille som kommer er iskaldt!

Motor er byttet og i den forbindelse er det mulig at et spjeld eller noe har hoppet ut av posisjon? Jeg var ikke med på og bytte denne så vet ikke hva som har skjedd men er jeg som må fikse dette så lurte på hvordan det er og demontere varmeapparatet også gå over hele greia.

Hørte snakk om at dette kunne demonteres fra utsida med noe spesialverktøy? Hva er dette spesialverktøyet egentlig? Han som eiger bilen hadde fått beskjed om dette når han var innom møller..

Evt er det noen andre som har vært borti lignende på sin A6? Har ikke begynnt og demontere noe enda, men tenkte jeg muligens kunne plukke opp noen tips her før jeg satte igang ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fungerte dette før motorbytte? Har du Climatronic? Har du Climatronic og koplet vacuum noe feil kan det være en ventil til varmeregisteret som er stengt. Dette står på tur eller retur slangen rett før/etter varmeregister.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.