Eksos fra 90 hk Tdi på 110 hk Tdi Golf III,brukes om en annen ?

Anbefalte innlegg

På konebilen står det 2,5 toms hjemmemekk eksos på som kona synes er litt for mye støy ved bremsing på gir. Lurte på å rett og slett bytte eksos med min egen bil,men må da forlenge enderøra siden de vil ende midt under bilen. Men ser at Golf III 110 hk AFN har egen eksos på både Meca og Mekonomen. Men er vel ganske så likt bortsett fra at enderøra på stv er lenger ?? Siden jeg skal trimme litt min egen bil så har jeg mere bruk for den 2,5 eksosen enn konebilen,siden hun kjører gjennom to undersjøiske tunneller til og fra jobb så blir det en del bremsing på gir. Å det rumler det godt inni bilen selv om den er ekstra støydempa med matter hele veien.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Passer IKKE. Forskjellig flens på downpipe.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Passer IKKE. Forskjellig flens på downpipe.
Ahhh,dritt da. Så AFN har helt egen eksos den da : rolleyes Sikkert derfor det koster rundt 5 laken for et nytt komplett anlegg : bh :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.