#1 Skrevet November 9, 2010 Hei! Hvilken av de seks avdelingene er å anbefale? Skal rettes en bakskjerm, som også må lakkeres. Sølvgrå A4. Ønsker et perfekt resultat Christian 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet November 9, 2010 Jeg har brukt AK Auto AS i Oslo ved innehaver Kjetil på mange store skader med godt resultat, de brukte Rømcke Billakkering AS som hentet / leverte bilene med trailer. Kjetil er veldig krevende på lakkbiten og har gått mang en runde med diverse lakkerere. Jeg er kansje ikke beste referansen, men de hadde avtale med flere merker blant annet Ferrari hvis det sier noe! AK Auto AS 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet November 9, 2010 Jeg har brukt AK Auto AS i Oslo ved innehaver Kjetil på mange store skader med godt resultat, de brukte Rømcke Billakkering AS som hentet / leverte bilene med trailer. Kjetil er veldig krevende på lakkbiten og har gått mang en runde med diverse lakkerere. Jeg er kansje ikke beste referansen, men de hadde avtale med flere merker blant annet Ferrari hvis det sier noe! AK Auto AS http://www.dagbladet.no/nyheter/2004/11/11/414183.html Forøvrig hadde jeg Passaten min på Møller Bil Kalbakken og fikk tatt bakluken og 4 dører + tilstøtende på alle 4 skjermer. Etter et par runder med klaging på korn og småsig i klarlakken, pusset og og gnikket de såpass på den at det ble et godt resultatet. Min erfaring er at de fleste karosseriverksteder gjør for mye feil, men de seriøse rydder bra opp etter seg om du sier klart i fra. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet November 10, 2010 (endret) Du må gjerne lure, hvis dette var det eneste du fant på ditt google søk Jeg har ingen ting å tjene på å forsvare dette! Som fagmann er Kjetil 100% i mine øyne både på mekanisk og karosseri. Fagbrev i begge kategorier! Hvis du driver business og ikke har opplevd dårlige betalere, eller rettere sagt folk som ikke ønsker eller har evne til å gjøre opp for seg har du vært heldig! I dette tillfelle kokte vel hodet litt mye til de som utøvde stuntet verbalt, til Kjetil sitt forsvar så var dette to tidligere kollegaer av han som har sluttet for mange år siden. Så vidt jeg vet er han eneste eier i dag og har vært det i nærmere 8-10 år! De gode historiene kommer sjelden på nett http://norskmaseratiklubb.no/?p=91 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...