#1 Skrevet November 9, 2010 (endret) Oppdaget idag at bilen var veldig stiv på rompa, tok å gynget bilen opp å ned og så at den dempet kun på dekkene, er ca 11 månder siden jeg monterte senkesettet, er et justerbart av typen autostyle... Er det generelt elendig kvalitet i disse eller?? Framdemperne viker som dem skal 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet November 9, 2010 Fryst? Aldri hørt om det merke jeg, så skal ikke uttale meg om kvaliteten 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet November 9, 2010 har vært kaldt ute i natt, greit at demperen kan bli seig av kulde, men ikke så jækla mye! demper jo ikke en dritt å den nærmest hopper rundt på snøen når jeg treffer en hump osv, å framdemperene er jo ikke sånn... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Desember 26, 2010 Løsning: Demperene er ødelagte, bare å bytte begge to (bake) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...