#1 Skrevet November 9, 2010 Tenker å kjøpe motorvarmer til a4n. Hvilke typer bruker dere andre? Pris? Postive og negative erfaringer... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet November 9, 2010 Tenker å kjøpe motorvarmer til a4n. Hvilke typer bruker dere andre? Pris? Postive og negative erfaringer... motortype? har selv en 1,9tdi afn å bruker blokkvarmer på min å den funker gull den,vet andre bruker slangevarmer. med min så mener jeg å ha hørt att den varmer oljen litt og att denne typen sparer motoren mer,men er vel forskjelige meninger om det. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet November 9, 2010 Blokkvarmern varmer vannet i blokka, og da blokka. Slangevarmern varmer vannet som er i oljekjøleren, som da igjen varmer olja..Jeg har slangevarmer, og den blir varm, men må kjøre et stykke før det blir skikkelig varmt uansett. Og da har varmern stått på i 3 timer. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet November 10, 2010 Lurer på å kjøpe Defa motor- og kupévarmer til A6'n. Møller har kampanje på dette til 27/11. Med innkjøp av fjernstyrt tidsur på Clas Ohlson har du i prinsippet det samme som Defa Warmup, men sparer en del kroner. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet November 10, 2010 slangevarmer på disse er helt bortkastet strøm og penger. må jo stå på i 3 timer ca om det er kaldt skal det være noe effekt. Blokk varmer varmer jo opp blokka og alt i den med en gang. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet November 10, 2010 slangevarmer på disse er helt bortkastet strøm og penger. må jo stå på i 3 timer ca om det er kaldt skal det være noe effekt. Blokk varmer varmer jo opp blokka og alt i den med en gang. Akkurat det jeg sa:p 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet November 10, 2010 Flere med 1,9tdi motoren som bruker blokkvarmer å synes dette fungerer? er ute etter en løsning som gjør motoren lett startet og driftsikker på de verste kulde dagene. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet November 11, 2010 Har selv en A4 B6 1.9tdi med Defa. Kjøpte bilen i juli så er usikker på om den varmer blokka eller slangene. Må jo testes Sikler litt på kupévarmer også. Noen som har dette i tillegg? MR 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet November 11, 2010 Jeg har også B6 1.9tdi med Defa slangevarmer. To timer med motorvarmer i -15 og bilen starter pent og ryddig uten å gløde. Edit: Det er mulig jeg lar den gløde et sekund, men jeg slipper i alle fall å vente på den... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet November 17, 2010 Er nok bare slangevarmer å få til 1,9tdi avf... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet November 19, 2010 Kjøpte Defa blokkvarmer + Termini kupevarmer til min A4 B6 (dog 1.8TQ bensin) på Møllers kampanje i fjor. Med tidsur fra Clas Ohlson koblet til i veggen så har jeg nå varm motor og kupe hver morgen. Strålende fornøyd! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...