Hvilke motorvarmere bruker dere med a4 b6 1,9tdi?

Anbefalte innlegg

Tenker å kjøpe motorvarmer til a4n. Hvilke typer bruker dere andre? Pris? Postive og negative erfaringer...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tenker å kjøpe motorvarmer til a4n. Hvilke typer bruker dere andre? Pris? Postive og negative erfaringer...

motortype?

har selv en 1,9tdi afn å bruker blokkvarmer på min å den funker gull den,vet andre bruker slangevarmer.

med min så mener jeg å ha hørt att den varmer oljen litt og att denne typen sparer motoren mer,men er vel forskjelige meninger om det.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Blokkvarmern varmer vannet i blokka, og da blokka. Slangevarmern varmer vannet som er i oljekjøleren, som da igjen varmer olja..Jeg har slangevarmer, og den blir varm, men må kjøre et stykke før det blir skikkelig varmt uansett. Og da har varmern stått på i 3 timer.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Lurer på å kjøpe Defa motor- og kupévarmer til A6'n. Møller har kampanje på dette til 27/11. Med innkjøp av fjernstyrt tidsur på Clas Ohlson har du i prinsippet det samme som Defa Warmup, men sparer en del kroner.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

slangevarmer på disse er helt bortkastet strøm og penger. må jo stå på i 3 timer ca om det er kaldt skal det være noe effekt. Blokk varmer varmer jo opp blokka og alt i den med en gang.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

slangevarmer på disse er helt bortkastet strøm og penger. må jo stå på i 3 timer ca om det er kaldt skal det være noe effekt. Blokk varmer varmer jo opp blokka og alt i den med en gang.

Akkurat det jeg sa:p

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Flere med 1,9tdi motoren som bruker blokkvarmer å synes dette fungerer? er ute etter en løsning som gjør motoren lett startet og driftsikker på de verste kulde dagene.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har selv en A4 B6 1.9tdi med Defa. Kjøpte bilen i juli så er usikker på om den varmer blokka eller slangene. Må jo testes : smil : Sikler litt på kupévarmer også. Noen som har dette i tillegg?

MR

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har også B6 1.9tdi med Defa slangevarmer. To timer med motorvarmer i -15 og bilen starter pent og ryddig uten å gløde.

Edit: Det er mulig jeg lar den gløde et sekund, men jeg slipper i alle fall å vente på den...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er nok bare slangevarmer å få til 1,9tdi avf...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kjøpte Defa blokkvarmer + Termini kupevarmer til min A4 B6 (dog 1.8TQ bensin) på Møllers kampanje i fjor. Med tidsur fra Clas Ohlson koblet til i veggen så har jeg nå varm motor og kupe hver morgen. Strålende fornøyd!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.