#1 Skrevet Februar 26, 2005 sliter med ujevn tomgang på g60 en min, har nettop byggd om til turbo, men ikke fikklet med noe av det orig.tenningen, utenom satt i enn sns chip. den svev veldig bra før ombyggingen. klarer liksom ikke å stabilisere seg ned til 900 o/min,ligger på enn 1500. også etter gasspådrag så ruser den seg til 2000-2500. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Februar 26, 2005 Har du stillt tenningen slik den skal være i forhold til chipen da? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Februar 26, 2005 sliter med ujevn tomgang på g60 en min, har nettop byggd om til turbo, men ikke fikklet med noe av det orig.tenningen, utenom satt i enn sns chip. den svev veldig bra før ombyggingen. klarer liksom ikke å stabilisere seg ned til 900 o/min,ligger på enn 1500. også etter gasspådrag så ruser den seg til 2000-2500. Ett aldri så lite tips:sjekk om gassspjelet går helt tilbake slik att det treffer den lille bryteren på spjeldhuset ditt (mikrobryter), men jeg har også vært borte i liknende symptomer når innsuget har vært av etter turbobygge på G60 og innsuget har ligget imot kompressordelen på turboen ved montering, slik at det ikke har stått helt 100% rett inn mot toppen/pakningen-og dermed trekker "falsk" luft.. ikke sikkert att dette hjelper men da har du jo noe... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...