Anbefalte innlegg

sliter med ujevn tomgang på g60 en min, har nettop byggd om til turbo, men ikke fikklet med noe av det orig.tenningen, utenom satt i enn sns chip. den svev veldig bra før ombyggingen. klarer liksom ikke å stabilisere seg ned til 900 o/min,ligger på enn 1500. også etter gasspådrag så ruser den seg til 2000-2500. : mad :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har du stillt tenningen slik den skal være i forhold til chipen da?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

sliter med ujevn tomgang på g60 en min, har nettop byggd om til turbo, men ikke fikklet med noe av det orig.tenningen, utenom satt i enn sns chip. den svev veldig bra før ombyggingen. klarer liksom ikke å stabilisere seg ned til 900 o/min,ligger på enn 1500. også etter gasspådrag så ruser den seg til 2000-2500. : mad :

 

Ett aldri så lite tips:sjekk om gassspjelet går helt tilbake slik att det treffer den lille bryteren på spjeldhuset ditt (mikrobryter), men jeg har også vært borte i liknende symptomer når innsuget har vært av etter turbobygge på G60 og innsuget har ligget imot kompressordelen på turboen ved montering, slik at det ikke har stått helt 100% rett inn mot toppen/pakningen-og dermed trekker "falsk" luft..

ikke sikkert att dette hjelper men da har du jo noe...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.