Anbefalte innlegg

Hmm, sliter litt her.. Prøvde og finne meg noen vinterhjul. Men det var ikke bare bare. Ihvertfall ikke om jeg skal holde meg innenfor lovlig sporvidde..

Ifm vognkort skal det være 45mm innpress, men det kan neste ikke stemme. Jeg prøvde sist uke 10 forskjellige felger fra 16-19". Innpress fra 38-45mm. INGEN av dem gikk klar, dvs kalipper går i eikene.

35mm og mindre ET går fint.

Kan det stå feil i vognkortet, eller noen som evt har noe annen info om dette? Vet at Allroad har 25mm, noe som ville virket logisk. Men den har vel og litt bredere sporvidde.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er vel org. ET45 på disse, men har vel vært flere tråder oppigjennom hvor folk sliter med å finne felger som passer foran med riktig innpress. Løsningen er vel som du nevner ET35, evt. kjøre med originalfelger :)

Hmm, sliter litt her.. Prøvde og finne meg noen vinterhjul. Men det var ikke bare bare. Ihvertfall ikke om jeg skal holde meg innenfor lovlig sporvidde..

Ifm vognkort skal det være 45mm innpress, men det kan neste ikke stemme. Jeg prøvde sist uke 10 forskjellige felger fra 16-19". Innpress fra 38-45mm. INGEN av dem gikk klar, dvs kalipper går i eikene.

35mm og mindre ET går fint.

Kan det stå feil i vognkortet, eller noen som evt har noe annen info om dette? Vet at Allroad har 25mm, noe som ville virket logisk. Men den har vel og litt bredere sporvidde.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja er nok 45 som er rett. Men får nok enten bruke spacer eller felg med lavere ET. Så får jeg bruke org felg om det blir nødv med tur til biltilsynet......Nå hadde jeg noen org A6 16" felger med 45. Så brukte disse sammen med 10mm spacer framme. Gikk fint hos tilsynet det, men han så nok ikke at det var spacer der pga de tette felgene.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.