#1 Skrevet November 10, 2010 hei jeg har en 91 modell golf med en elektrisk forgasser. må kjinne litt vell lenge før den starter syns eg. den stopper også opp helt plutselig men det er bare i et halvt sekund så du kan kjøre videre uten å starte på nytt, det kan vell like godt vere tenning men nevnte det nå uansett. men det jeg la merke til er at den har en tilsvarende pumpe som en innspruts motor, hvertfatt lik min KR motor har. den som henger under bilen. på KR så starter pumpen med en gang du setter på tenningen, det gjør ikke den på gasser motorern. skal den starte opp med en gang eller er det kun KR som gjør dette? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet November 22, 2010 ingen som har en bil med en slik? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet November 24, 2010 Bensinpumpa på monomotronic-motorer starter først når hallgiveren gir ut pulser (såvidt jeg husker), men den på KE-Jetronic går ca ett sekund etter at tenningen er skrudd på. Pumpene går ikke om hverandre da din gir ut 1-1,2 Bar og den til Ke-Jet gir ut et trykk langt over dette 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet November 24, 2010 ok. men da virker min som den skal altså etter din husk. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet November 24, 2010 Stemmer 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...