#1 Skrevet November 10, 2010 hei, det skal gå en passat i skiens område med OZ opera fegler på. noen som veit hvem som eier denne eller har skiltnummeret på den hadde vært til veldig stor hjelp nb: det er ikke Anders Moen det er snakk om. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet November 10, 2010 ser den innimellom .... skal se om jeg klarer å få nummeret pån jeg viktig viktig eller ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet November 10, 2010 Stian: Be han henge seg også, for å være tidenes hermegås i samme by 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet November 10, 2010 farge? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet November 10, 2010 ser den innimellom .... skal se om jeg klarer å få nummeret pån jeg viktig viktig eller ? kjempe flott stian. nei det er ikke sånn uber viktig. vil bare snakke med han ang felgene hans farge? tipper den er sølv. men er ikke sikker. den ruller på 20" oz opera 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Desember 20, 2010 noen som veit noe mer? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Desember 20, 2010 Regner med dette er han som ''hermer'' etter Anders, han pleide å kjøre forbi huset mitt, men har ikke sett han etter jeg var ferdig med pappapermen, sorry Arve! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Desember 20, 2010 intet sett 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...