Anbefalte innlegg

noen som vet hvor(og om) en kan få tak i en komplett rs2 fanger til C4, ikke s4.

 

kan ikke ha slik add-on fanger, eksisterende fanger er noe shabby.....

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

ikke d nei.....

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

kanjo sjekka hos sgi, veit ikkje om dei er add on eller ikkje, tysken min e vel ikkje akuratt den beste...

 

http://www.sgi-online.de/

 

front07.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

passer ikke s4 fangere? pga skjermer?

-Har en slik til S6 som skal bort, passer s4, så vet ikke om det blir helt på jordet på vanli A100...?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

kanjo sjekka hos sgi, veit ikkje om dei er add on eller ikkje, tysken min e vel ikkje akuratt den beste...

 

 

takk for tipsa, men, var inne på sia og titta, men hvis jeg har forstått bildene riktig så er det nok den samme som NBS selger, og det er add on.

 

jeg forstår i hvertfall ikke et spøtt tysk så det er helt greit....

men det er mulig de har både add-on, og komplett, kanskje det er noen som er litt bedre på tysk som vil gi en hjelpende høytlesning?:)

 

 

til johnny:

hvis det er en fanger som passer s4, så blir det nok prob for meg for som du sikker vet så er skjermene på s4 bredere, og da blir nok passformen litt sånn passe.....

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

jeg kjøpte en sånn fanger hos nbs. og det ble bra. litt jobb da men..

 

ellers vet jeg att maxam-tuning har fanger liggende. rs4. som jeg aldri hentet..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

SGI har to forskjellige typer, den ene ser ut som en add-on pga den har den sorte plastlista intakt, mens den andre ser ut som en komplett fanger da den er hellakert uten den sorte plastlista. Det står ikke i teksten om den ene eller den andre bare er add-on eller komplett.

 

Denne ser ut som add-on

front02.jpg

front04.jpg

 

Denne ser komplett ut

front08.jpg

front07.jpg

 

Hvis ikke de faller i smak, så har Seidl en komplett fanger i RS4-look

audi1001.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

den ene er en a100 og den andre er en a6 front... vet ikke om 95-97 mod passer 100..

jeg lakkerte lister og alt samme farge...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

du har nok riktig i det med at den ene er add-on og den på a6`en er komplett, har ikke sett det før men som du sier så ser det sånn ut på lista rundt....

 

men jeg har mine tvil om at en a6 fanger passer rett på en -92 100 C4, ville vært for enkelt...:)(kanskje noen som vet sikkert???)

 

veldig fet den a6`en med den rs2 fangeren synes jeg da,

 

en rs4 fanger blir for brutalt, da måtte jeg i d minste hatt hele pakken, og det ser jeg ikke for meg passer på min sedan, har en i nærheten som har det på sin s4 avant, passer ganske bra på den, men tviler på at det blir noe særlig på en sedan,

 

Jeg hadde sett for meg en fin diskrèt rs2 fanger i front, pluss litt annet stasj, og fått lakkert helt ned dørstokkene og bakfangeren, noe mere kan bli for mye....

 

men det er min mening, jeg er fullstendig klar over at det er mange her som mener at styling på c4 ikke hører hjemme.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

a6 fangere skal passe på a100 etter det eg har forstått.

eg har bestilt s6 fangere til s4'en min(håpe virkli di kommer snart), og då e det vist bare å skifta "glidarane" så passer fangarane..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Synes RS2-fanger blir litt for "lite" på en C4. Liker RS4-fangeren mye bedre jeg da... Hadde RS2-fanger med leppe under på gamle S4'n min. Kult det, men det ser mere "macho" ut med RS4-fanger da... : ja :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

fant litt mere på sida til sgi, denne var etter min smak, meget fet!!!

fet heck.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

faktisk litt kul bakfanger...

:D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

må vel regne med en ekstrakostnad på eksosen med en slik hekk da....

 

Kan det være noen her som vet med sikkerhet om en fanger til A6 passer en audi100(ikke s4)???

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

det er vel ingen forsjell på s4 og a100 bakfangeren vel?!tror nok d skal passe overens ja så lenge en bytter gliderene...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

ja det skal nok gå kan jeg tenke meg jeg og, men det er frontfangeren jeg tenkte på ja.

 

S4 og a100 passer ikke, det vet jeg, det er som sagt a100 og a6 jeg er litt usikker på

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.