#1 Skrevet November 10, 2010 Når bilen settes i revers så kommer det en varsellyd i ca 3 sekunder. Lampen i knappen for å aktivere/deaktivere p-sensorene blinker. Det samme skjer når jeg trykker inn knappen for å aktivere sensorene foran. I følge instruksjonsboken må dette repareres på et Audi-verksted, noe jeg ikke er særlig gira på Hva er vanligvis feil når dette skjer? Mvh EW 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet November 10, 2010 Har du vag com kan du finne ut hvilken sensor som er gåen,er ganske kurant å skifte selv. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet November 10, 2010 Om du setter bilen i revers med tenning på og går bak bilen og kjenner forsiktig på hver sensor, så vil du kjenne at de vibrerer. Om de er deffekte eller dårlige så vibrerer de ikke eller svakere enn de andre som er ok:) Enkel måte å sjekke på uten vagcom 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mars 18, 2011 Skal bytte 2 slike i bakfangeren nå, men hvordan får man de ut? Ser ut som om de skal vris litt for å løsne, men mine sitter dønn fast, så usikker på om det er riktig metode... Må ha ut de 2 ytterst på sidene bak. A6 4B. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mars 18, 2011 Ledningsbrudd er også vanlig. Hadde dette på min allroad. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Juli 10, 2012 Hiver inn ett spørsmål her. Skal det være mulig å deaktivere parksensorene (varslingen) ved å trykke på knappen i midtkonsollen? Blir jo smårar av å høre på pipinga om noen går rundt bilen feks. Ingen reaksjon ved trykk på bryteren, lyset i knappen lyser... 01 Allroad med sensorer fram og bak 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Juli 10, 2012 Skal skru seg av om du trykker på knappen ved håndbrekket. Jeg fikk feilkode 01548Rear right Open or short to ground (g206) og 01626 Front right Faulty (G252). Men er det noen som vet om de er ytre eller indre? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Juli 13, 2012 Ytre, meiner det står middle vis det er i mitten. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...