#1 Skrevet Februar 26, 2005 Kan noen forklare meg hvordan jeg får løst den øverste av boltene inn i motorblokka, den sitter jo klin umulig til i forhold til hva jeg kan se. Nederste er null problem. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Februar 26, 2005 Burde gå greit med en lang forlengerarm på skralla. Evt en lang pluss en kort Så er vel den nederste bolten bare bolt mens den øverste er bolt+mutter om jeg ikke husker helt feil, så du må holde igjen på motsatt side når du løsner. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Februar 26, 2005 Den nederste (sett underifra riktignok) er bolt + mutter, den må holdes igjen på motsatt side. Denne gikk greit, er den andre som volder problemer. Nå stod bilen riktignok på oppkjøringsramper så plassen under var ikke all verden, men fra min posisjon var bolten såvidt synlig (om det nå var den). Mørket tok uansett overhånd, får prøve igjen i morgen, men om noen har noen finurlige teknikker så for all del. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Februar 26, 2005 Vi kan vel være enig om at nederst er nærmest bakken Da husker jeg feil ang bolt+mutter saken, men likevel. Jeg kom til med skralle+forlenger. Ja det var trangt og greier, men det gikk. Du får prøve igjen og smøre tykt på med tålmod. Samt plukk opp noen gloser fra den store sorte ordboka, det pleier å hjelpe 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...