#1 Skrevet November 10, 2010 Noen som vet hvordan an demonterer speilgglassene eller husene på audi tt 8N? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet November 10, 2010 Noen som vet hvordan an demonterer speilgglassene eller husene på audi tt 8N? speilglasset løsner du ved å rykke litt forsiktig i det..snu speiet 90 grader så du lett kommer til inni speilhuset og der ser du deet sitter en slags hestesko med splint over..løsne splinten og lirk ut hesteskoen..den skal trekkes til deg og sitter ofte ganske godt 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet November 10, 2010 speilglasset løsner du ved å rykke litt forsiktig i det..snu speiet 90 grader så du lett kommer til inni speilhuset og der ser du deet sitter en slags hestesko med splint over..løsne splinten og lirk ut hesteskoen..den skal trekkes til deg og sitter ofte ganske godt Takker for raskt svar:) får prøve det i morgen, og går ikke det kommer jeg tilbake til deg 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet November 10, 2010 Takker for raskt svar:)får prøve det i morgen, og går ikke det kommer jeg tilbake til deg du skjønner det når du ser det..jeg demonterte hele døra førstegang for å få det til hehee... speilet ditt sitter på en søyle..og toppen av søylen sitter det en låsesplint som holder den "skoen" på plass som igjen holder hele speilet på plass..vipp opp splinten og dra hesteskoen til deg med en tang eller lirk den løs med passende verktøy 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet November 11, 2010 du skjønner det når du ser det..jeg demonterte hele døra førstegang for å få det til hehee... speilet ditt sitter på en søyle..og toppen av søylen sitter det en låsesplint som holder den "skoen" på plass som igjen holder hele speilet på plass..vipp opp splinten og dra hesteskoen til deg med en tang eller lirk den løs med passende verktøy Takk for god hjelp Kim! Var forholdvis lett når jeg først fikk vippet ut speilet:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...