Demontere speilglass/speilhus audi TT 8N

Anbefalte innlegg

Noen som vet hvordan an demonterer speilgglassene eller husene på audi tt 8N?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noen som vet hvordan an demonterer speilgglassene eller husene på audi tt 8N?

speilglasset løsner du ved å rykke litt forsiktig i det..snu speiet 90 grader så du lett kommer til inni speilhuset og der ser du deet sitter en slags hestesko med splint over..løsne splinten og lirk ut hesteskoen..den skal trekkes til deg og sitter ofte ganske godt

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

speilglasset løsner du ved å rykke litt forsiktig i det..snu speiet 90 grader så du lett kommer til inni speilhuset og der ser du deet sitter en slags hestesko med splint over..løsne splinten og lirk ut hesteskoen..den skal trekkes til deg og sitter ofte ganske godt

Takker for raskt svar:)

får prøve det i morgen, og går ikke det kommer jeg tilbake til deg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takker for raskt svar:)

får prøve det i morgen, og går ikke det kommer jeg tilbake til deg

du skjønner det når du ser det..jeg demonterte hele døra førstegang for å få det til hehee...

speilet ditt sitter på en søyle..og toppen av søylen sitter det en låsesplint som holder den "skoen" på plass som igjen holder hele speilet på plass..vipp opp splinten og dra hesteskoen til deg med en tang eller lirk den løs med passende verktøy

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

du skjønner det når du ser det..jeg demonterte hele døra førstegang for å få det til hehee...

speilet ditt sitter på en søyle..og toppen av søylen sitter det en låsesplint som holder den "skoen" på plass som igjen holder hele speilet på plass..vipp opp splinten og dra hesteskoen til deg med en tang eller lirk den løs med passende verktøy

Takk for god hjelp Kim!

Var forholdvis lett når jeg først fikk vippet ut speilet:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.