Glippe mellom panser og frontfanger (B7)

Anbefalte innlegg

Har hatt bilen min inne til lakkering, og fikk den tilbake med veldig stor glippe under lyktene, noe jeg klaget på som de skulle rette opp idag i. Fikk bilen tilbake med denne glippen derimot mellom panser og frontfanger. Den skal vel ikke være så stor? Eller er det jeg som husker helt feil om hvor dårlig passform det egentlig er på en originalfanger?

IMG_4648_.jpg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

for meg ser denn glippen heilt normalut, husk att vist den hadde vert mindre så trur eg panseret hadde tatt ned i fanger når du lukker det, alt fjører jo litt.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Den skal være noe sånt ja!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ser for meg ut som om panseret burde ligget litt lavere.

15520pix1hires.jpg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Der så det mer normalt ut ja. Tok ett par bilder for å illustrere mellomrommene. Noen med B7 som kan sjekke glippene på sin bil?

Kan nevnes at jeg har små hender da, så pekefingeren er rett over 1cm høy.

panser_vs_fanger.jpg

fanger_vs_panser_2.jpg

Under lykt.jpg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det så ivertfall ikke noe pent ut :P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har målt på fruen sin bil, den har ca. 7mm glippe ved panser mot støtfanger. Er kanskje litt i overkant den glippen du har, ser ikke helt rett ut føler jeg: klø :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tror jeg tar meg en til tur i morgen før jobb og drar med meg en av de ut og spør om hvordan de kan overse en såpass stor glippe, to ganger. Burde vel ihvertfall vært 5mm lengre opp (frontfangeren som skal opp, panseret ligger der det skal etter sideskjermene)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Den så litt høy, har hatt B7 selv. Du kan jo justere med gummiklossene på hver sin side.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Den så litt høy, har hatt B7 selv. Du kan jo justere med gummiklossene på hver sin side.

Ser ut til at panseret ligger ganske bra i forhold til skjermene, da. Så spørs om det ikke er fangeren som må litt opp.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hva er det forresten du har hatt inne til lakkering? Fangeren?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ser ut til at panseret ligger ganske bra i forhold til skjermene, da. Så spørs om det ikke er fangeren som må litt opp.

Enig. Tipper fanger har vært avmontert.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jupp , er nokk bare fangeren som nå er tatt opp for å få vekk glippen mellom lyktene , men gummiputene må justeres litt inn.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

De har demontert fangeren og begge forskjermene, panseret har stått på hele tiden, så panseret skal ligge korrekt. Fikk ikke tid i dag til å dra innom før jobb, så får vel ta det iløpet av neste uke.

Forskjermene og panseret ligger ihvertfall synkront/flatt, er frontfangeren som misser totalt.

Får prøve å justere litt på klossene til panseret, men tipper panseret blir å bomme med forskjermene da.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Min B7 er helt lik. Synes ikke det ser noe fint ut selv, men jeg har hatt av fangeren for å forsikre meg om at den står riktig, noe den gjør....

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.