Sentral-lås Golf III virker ikke,hvor finne sikringen ?

Anbefalte innlegg

Sentral-låsen konka ut her en dag det var skikkelig kaldt. Har egentlig ikke vært noe problem helt til isted når jeg skulle fylle diesel. Sentrallåsen har "låst" seg i låst stilling,låsepinnene i bilen er jo bare å dra opp. Litt verre med den tanklokk-låsen : rolleyes Prøvde å sjekke sikringen igår,men fant ikke ut hvor den er. Var ikke merket noe med ZV-pumpe eller noe slikt. Sentral-låsen fungerer ikke på noen av fremdørene,det har den gjort før. Så mistenker at sikringa kanskje har gått,hvor er den pumpa så jeg får nappa av den slangen så jeg får opp tanklokket mitt ?? Står den i ene siden eller nedi reservehjulsbrønnen ? Egentlig aldri tenkt over det :o

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Synest å huske att pumpen står på høyre siden bak : klø :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Synest å huske att pumpen står på høyre siden bak : klø :

Det stemmer nok ja :) så bare til å gå baki å se om det er noen paneler eller lignende som kan tas av :) Lykke til :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

ligger somregel inni en gummikloss på høyre side bak i bilen :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noen som vet hva nummer sikringen er ? Står den på vanlig plassering i sikringsboksen eller har den en egen sikring en annen plass ?? Litt dumt at man ikke kan låse bilen : rolleyes

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da har jeg iallfall funnet pumpa,den er rett under høyre baklykt i en slik formstøpt isopor-kloss. Tok den helt av for å sjekke om det var noe irring på stikkeren,den var helt fin. Tok å kobla av slangen å putta en blåsepistol å blåste forsiktig så jeg fikk låst opp bakluka og tanklokket ihvertfall. Har prøvd å googlet etter plassering av sikringa til den pumpa uten hell :(

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

tanklokket får du opp ved og ta bort teppet baki på høyresiden :) da kan du dra i armen som låser den. liten sikkerhetsfunksjon bare

om det er som på golf 2. så er sikringen til sentrallåsen en "egen" sikringskurs som sitter montert på toppen på sikringsboksen. og har derfor ikke noe direkte nummer på seg

veit at på golf 3 så hender det seg at pumpa konker pga vann som kommer inn i baklykta og ned i pumpa og filten denne er dekket med :).. håper dette var noe til hjelp da

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

tanklokket får du opp ved og ta bort teppet baki på høyresiden :) da kan du dra i armen som låser den. liten sikkerhetsfunksjon bare

om det er som på golf 2. så er sikringen til sentrallåsen en "egen" sikringskurs som sitter montert på toppen på sikringsboksen. og har derfor ikke noe direkte nummer på seg

veit at på golf 3 så hender det seg at pumpa konker pga vann som kommer inn i baklykta og ned i pumpa og filten denne er dekket med :).. håper dette var noe til hjelp da

Ok,men måtte få låst opp bakluka også da nøkkelhullet i denne er fullt av guff så jeg får ikke låst den opp med nøkkel. Men takk for tipset,jeg må vippe ned sikringsboksen for å finne den til pumpa altså ?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

neida. skal sitte oppå toppen bare :) liggende. ikke stående som de andre

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.