The Great London-Arabic Hypercar Motorshow

Anbefalte innlegg

 

By now most car lovers are probably more than aware of the hypercar motorshow that is taking place in central London; specifically around Harrods in Knightsbridge. This summer as ever there is a huge influx of some of the world's most exclusive and rarest cars, for example this summer we have seen so far a Veyron Sang Noir, a Zonda Cinque Roadster, a Koenigsegg CCXR "Special One", Novitec Rosso Ferrari 599 Fiorano, 5x Lamborghini LP670-4SVs, and countless other exotic cars. However it is perhaps normal to spot a few of these cars driving around in any given evening in this area of the city, but I will not quickly forget this evening; Friday 16th July, when in just 2 hours between 7.30 and 9.30 pm all of the these clips were shot.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kunne stått der hele dagen jeg :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Favoritten er etter 4minutter :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Favoritten er etter 4minutter :)

 

Passe herlig å høre 3 stk Audi R8 V10 !

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Så London er altså verdens største rånersted?

 

Missunnelig jeg ?

neeeeeeeeeeida.:P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Digg lyd, men sykt slitsom filming.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Uff, det er jo tortur å se på, London sentrum er ikke akkuratt første stedet jeg hadde tatt med meg en "Hypercar".

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

å syke tider... stakkars kameramann vet jo ikke hvordan retning han skal filme i, noe som i bunn å grunn er forståelig med så mange pene biler på 1 plass...

 

men må jo være utroligt bortkasta og ha sånne biler også bruke de på og stå i kø midt i london... :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.