#1 Skrevet November 11, 2010 By now most car lovers are probably more than aware of the hypercar motorshow that is taking place in central London; specifically around Harrods in Knightsbridge. This summer as ever there is a huge influx of some of the world's most exclusive and rarest cars, for example this summer we have seen so far a Veyron Sang Noir, a Zonda Cinque Roadster, a Koenigsegg CCXR "Special One", Novitec Rosso Ferrari 599 Fiorano, 5x Lamborghini LP670-4SVs, and countless other exotic cars. However it is perhaps normal to spot a few of these cars driving around in any given evening in this area of the city, but I will not quickly forget this evening; Friday 16th July, when in just 2 hours between 7.30 and 9.30 pm all of the these clips were shot. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet November 11, 2010 Kunne stått der hele dagen jeg 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet November 11, 2010 Favoritten er etter 4minutter 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet November 23, 2010 Favoritten er etter 4minutter Passe herlig å høre 3 stk Audi R8 V10 ! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet November 23, 2010 Så London er altså verdens største rånersted? Missunnelig jeg ? neeeeeeeeeeida. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet November 23, 2010 Digg lyd, men sykt slitsom filming. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet November 23, 2010 Uff, det er jo tortur å se på, London sentrum er ikke akkuratt første stedet jeg hadde tatt med meg en "Hypercar". 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet November 23, 2010 å syke tider... stakkars kameramann vet jo ikke hvordan retning han skal filme i, noe som i bunn å grunn er forståelig med så mange pene biler på 1 plass... men må jo være utroligt bortkasta og ha sånne biler også bruke de på og stå i kø midt i london... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...