Spørsmål rundt "speed warning" på A3 8P

Anbefalte innlegg

I FIS på min A3 8P finnes det en speed warning funksjon. Dette er altså en funksjon hvor man bestemmer en fart, så piper det om man kommer over dette med en viss antall km/h.

Når jeg står i ro med bilen, og trykker på venstre knapp i speedohuset, kommer det en dummytest av alle symboler i FIS. Når det gjelder speed warning, kommer det opp 2 relevante ikoner - KM1 og KM2.

Under kjøring aktiverer man funksjonen ved å trykke en gang på venstre knapp. For å skru av, holder man inne samme knapp. Dette er da KM1.

Jeg lurer på hva KM2 er for noe, og hvordan denne brukes/aktiveres?

Instruksjonsbok er sikkert tingen, men mangler denne akkurat nå.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vet ikke hvordan den er på A3. Men på min A4 så har jeg KM1 på samme måte som deg, mens KM2 setter jeg via "MMI"

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ah, takk!

MMI er vel ikke noe jeg har i min 04mod?

Hva er den praktiske forskjellen på KM1 og KM2?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ah, takk!

MMI er vel ikke noe jeg har i min 04mod?

Hva er den praktiske forskjellen på KM1 og KM2?

Praktisk forskjell på de er det vel ikke som jeg har merket. Annet enn at warning 2 setter jeg uten att jeg kjører.

Prøvde og søke litt om A3 også, men fant ikke noe om hvordan den gjøres der :o

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

har spekulert litt på det samme :) men kan sjekke om jeg finner ut noe etter jobb..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noen som har funnet ut noe klokt her?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

KM2 er en permanent varsling som settes, KM1 er varsling du setter for hver kjøretur. Ingen annen forskjell enn det.

Står forøvrig godt forklart i instruksjonsboka;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takk. :)

Hadde ikke boka tilgjengelig når jeg laga tråden, og fant den tilfeldigvis igjen nå så tenkte å høre. :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.