#1 Skrevet November 11, 2010 (endret) Noen som har vært borti dette? Da jeg startet den tidligere så fikk jeg start etter noen forsøk, men da fjusket den. Skjøt ut av eksosen, hørtes ut som den manglet en sylinder eller 2. Når jeg endelig hadde fått den inn, å den var blitt ned tint. Så fikk jeg ikke start i det hele å det store? Noen som har erfaring med disse motorene? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet November 11, 2010 sjekk coiler, plugger og kontaktene for dette. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet November 11, 2010 Prøv med kondens fjerner.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet November 11, 2010 sjekk coiler, plugger og kontaktene for dette. hadde planer om å sjekke dette kveld. så vi får se. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet November 11, 2010 Kjøyr diagnose på den. det er det beste. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet November 11, 2010 Noen som har vært borti dette? Da jeg startet den tidligere så fikk jeg start etter noen forsøk, men da fjusket den. Skjøt ut av eksosen, hørtes ut som den manglet en sylinder eller 2. Når jeg endelig hadde fått den inn, å den var blitt ned tint. Så fikk jeg ikke start i det hele å det store? Noen som har erfaring med disse motorene? Tipper no coil greier:) Din bil? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet November 12, 2010 Tipper no coil greier:) Din bil? Den var druknet i bensin, Så skrudde ut pluggene å tørket de foran varme kanon! Har konkludert med at bilen har kun blitt kjørt inn å ut av verksted, aldri fått gått seg varm de siste ukene, Så i går når jeg startet den så fjusket den, å når jeg skulle kjøre den ut går kveld startet den ikke. Så har man bare filt å filt å filt. Er en bil som tecart har lekt seg med, skal visst være 600hk i denne Nei ikke min bil, en kunde bil som jeg har montert stereo i:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...