#1 Skrevet November 11, 2010 Når kom dette dekselet til A4? (lånt bilde) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet November 11, 2010 Har for kort tid siden lurt på det samme, og trodde jeg manglet dette. Dro til Møller for å kjøpe, men ble fort forklart at ikke alle B6/B7 blir levert med denne, og at det skulle være unødvendig å "oppgradere". 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet November 11, 2010 Har for kort tid siden lurt på det samme, og trodde jeg manglet dette. Dro til Møller for å kjøpe, men ble fort forklart at ikke alle B6/B7 blir levert med denne, og at det skulle være unødvendig å "oppgradere". Dette bildet er fra en B5. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet November 11, 2010 Bilen der er vell facelift. Min har ikke det, pre face, men vet ikke om det har vært der. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet November 11, 2010 Min har det heller ikke, ser så mye ryddigere ut med det synes jeg. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet November 11, 2010 jepp! enig, skal tro om det passer? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet November 11, 2010 Det må noen finne ut av for slikt kunne jeg også tenkt meg. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet November 11, 2010 Noen med etkaeller som sitter på noe info? Noen med facelift som kan bekrefte at det blir levert sånn? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet November 12, 2010 Dette kom på facelift i 99 ja. Og skal passe alle b5 da det ikke ble gjort endringer i motorrom på facelift såvidt meg bekjent 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet November 12, 2010 Hvis dette skal passe på pre facelift B5 må man også skifte plata under frontruta, og muligens boksen for kupefilteret. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet November 12, 2010 Her er iallefall delenummer til disse 8d1819401 8d1819402 8d1819447a 8d1819422 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet November 12, 2010 Noen som kan sjekke pris? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet November 13, 2010 en fra bilforumet snakket om 1000+- http://www.nbd.no/ 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet November 13, 2010 Ville sjekka huggeriene også (: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet November 14, 2010 Min 2001 B5 har, pappas 1.8 B5 99 modell har ikke.. Han har prefacelift. Jeg har faceliften. Så er vel en del av facelift pakka kan jeg tro. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16 Skrevet November 14, 2010 Stemmer at det kom på facelift utgaven ja. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...