Anbefalte innlegg

Hei! :)

 

Jeg vurderer å kjøpe senkesett til min Passat 1.8 -98.

Har ikke vert borti dette før å lurte på om det er noen som har noen tips om hva som er bra?

Merke? Justerbart/ikke justerbart?

 

-Tjongen

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Mykje foskjellige ting ein kan gjere her.. Har du styling kan ein ikkje berre senke, da bør ein skifte dempere og slik at den blir stiv nok til at du ikkje "krenger" nedi med stylinga i harde svinger (her er justerbart ein fordel). Men ska du berre senke ein original bil opp til 40mm er det berre å skifte fjøyrer.. og da er vel merke og type liten betydning.. har go erfarng me HR fjøyrer.. men alt som er tuv godkjendt er heilt ok.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

jeg vil absolutt annbefalle deg å kjøpe justerbart på denne selv om du bare skal senke den litt.

 

grunn til dette er at du får byttet både demper og fjærer samtidig unansett noe som ikke er noe dumt ettersom det som har stått på bilen din sikkert ikke er helt nytt.

 

pris messig får du justerbart helt ned i rundt 3000 kroner og fjærer ksoter deg for rundt 1500 så da er det en billig innvestering med 1500 kroner for 4 nye dempere også.

 

når det kommer til type sett på denne ville jeg helt klart godt for TA tecniks som Håkon Sandberg her på forumet selger.

dette er et kjempe bra sett og har selv hatt det på samme type bil.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

TA Technix, SuperSport, KW...

 

Ta kontakt med Håkon Sandberg her på forumet eller på http://www.partsandretards.no så vil han nok gi deg mer informasjon om hva som vil passe samt pris :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.