Lorinser LM1 på plass, 4 av 4 ankommet!

Anbefalte innlegg

Bilder sier ofte mer enn 1000 ord :)

 

Felg 1 har kommet frem.

Felg 2 er på vei fra tyskland.

Felg 3 og 4 sitter fast i tollen....

 

Alle ble sendt 4/11 ;)

 

Disse vil nok passe på mange biler pga høy ET, ser også det er mye gods i navet så muligheten for å dreie ned er tilstede.

Kan sikkert fint spaces ut 10mm bak på b7.

IMG_0589.JPG

IMG_0590.JPG

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dette er helt klart blant topp 10 felger hos meg!

 

Blir alt annet enn stygt det der.... ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har egentlig ikke hatt sansen for mye metall, men liker disse godt :)

 

Blir vel å prøve dem på A4en og se hva som blir penest, Bentley eller Lorinser.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hehe, er allerede 1 annen som også er interessert.

 

Vet jo ikke tilstanden på dem ennå, men i følge annonsen så ser de fine ut.

 

attachment.php?attachmentid=152201&d=128

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Phete hjul, Petter!

Ikke så ulike mine, bare dine er skrudd ser jeg.

 

Er det 19 de bentleyene du har?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takker :)

 

Ja, 19" de også.

Bentley 9x19 ET41

Lorinser 9x19 ET44

 

Bentley felgene er demontert. Skal sendes til polering og senter skal lakkes opp, usikker på farge....

Bestiller vel nye titanium skruer fra tyskland, BBS selger ikke skruer løst :( 2 euro pr stk....

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Flotte Lorinser-felger, Petter : ja :

Du har jo rett og slett et luksusproblem du nå :P

 

Hva blir kostnadene på lakk av Bentley'ene?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takker, er viktig med valgmuligheter ;)

 

Har fått tilbud på 700kr pr felg for polering, lakkering har jeg ikke undersøkt ennå. Vet ikke om jeg vil ha pulver eller vanlig lakk.

 

Har lest at aluminiumet kan miste egenskapen sin ved oppvarming og bli dårlig. All alu blir herdet ved oppvarming, men en slik prosess kan gjøre felgen dårligere enn da den var ny.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Pulverlakkeringa bruker ikke mer enn 200 grader da..Skader vel ikke noe metall det. BBS CH hjula mine var pulverlakkert fra fabrikk..

 

Lakkering, pulver, koster 1800kr i Åros, Industrilakkering.. Det er da blåsing, grunning og lakkering.. Blir strøkent ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vi snakker om felger av svært høy kvalitet her, så en lakkeringsprosess burde jo disse felgene tåle?

Har sett bilder av lakkerte B's andre steder, og ikke lest noe om forringelse av kvalitet. Er det du har lest spesifikt om B's?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Lette nå, men fant ikke det jeg leste, såklart... Mener det stod at man måtte passe på å ikke varme alu`n for mye. Men hvis det kun er 200grader så går det jo sikkert mer enn fint. Mener det var 700 grader++.

 

Men da tuller jeg sikkert bare ;)

 

1800 ja, kanskje jeg skulle tatt tønna også, for så å polere kanten etterpå. De har alle farger?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Lette nå, men fant ikke det jeg leste, såklart... Mener det stod at man måtte passe på å ikke varme alu`n for mye. Men hvis det kun er 200grader så går det jo sikkert mer enn fint. Mener det var 700 grader++.

 

Men da tuller jeg sikkert bare ;)

 

1800 ja, kanskje jeg skulle tatt tønna også, for så å polere kanten etterpå. De har alle farger?

 

Mener ganske sikkert han sa til meg på lakkeringa at det var 200grader.. Var rimelig varmt inni ovnene der når jeg kikka uansett :P De henger å dingler inni ovnene der 1 time eller noe sånt...

 

HAn har vel egentlig alt av farger ja. Jeg fikk et fargekart å måtte bare gjette meg fram :P Forskjellig klarlakk har han å ..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Aha, glimrende!

 

Da tar jeg en tur innom han tenker jeg. Blir nok å lakke felgene i en så lik originalfarge som mulig.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Aha, glimrende!

 

Da tar jeg en tur innom han tenker jeg. Blir nok å lakke felgene i en så lik originalfarge som mulig.

 

Er nok best å dra innom han ja. Og kanskje ha med en felg. Han er jo meeeeeeega stressa.. :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da kom de 3 siste også, skal ikke gå innpå Posten her nå, men kan vel ikke akkurat skryte av hverken tollbehandling eller frakt....

 

IMG_0636.jpg?t=1290681361

IMG_0632.jpg?t=1290681404

 

Hva synes folket? Skal de settes på A4en eller skal jeg selge dem? Lorinser eller Bentley på A4en?

Selges eventuelt for 14 000kr!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Lette nå, men fant ikke det jeg leste, såklart... Mener det stod at man måtte passe på å ikke varme alu`n for mye. Men hvis det kun er 200grader så går det jo sikkert mer enn fint. Mener det var 700 grader++.

 

Aluminium smelter på 660 grader, så er nok en dårlig idé å varme de opp til over 700 ja :) Synes du skal selge disse til en Mercedes entusiast, Bentley passer bedre på VAG :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Synes du skal ta vare på Lorinserene og gi meg Bentley felgene til jul :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Selg Bentley-hjula, disse her er tøffere og mer uvanlige hjul synes nå jeg :)

 

Ser jo strøkne ut!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er vel et lite såkalt luxusproblem. Ebay er skummelt gitt.... Uansett, ett av settene må gå!

 

Tenkte å montere 1 på bilen for å se, vet jo at bilen kler Bentley felgene.

Tror disse krever mer senk enn Bentley felgene....

 

Kanskje jeg selger hele bilen istedet: klø :

 

Tenker de er 95%, er noen bruks-arr her og der, men egentlig ikke noe å bry seg om. De er jo tross alt sikkert noen år gamle. Kan pusse de opp og få den 110%, men tror de fleste der ute fint hadde brukt disse uten å måtte pusse dem opp :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Behold Lorinser felgene og selg bentley settet. ;)

du må få prøvd lorinser felgene på bilen og slengt ut bilde :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvorfor slege dem? Behold begge, et til vinter og et til sommer;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

A4en er nå solgt :( Og det er Lorinser også, venter bare på å møte kjøper og bytte litt penger/felger. Slang også med noen dekk så kjøper ble ekstra fornøyd ;)

 

Hva skjer med Bentley?

IMG_0663.JPG

IMG_0660.JPG

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.