#1 Skrevet November 12, 2010 (endret) slett 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet November 12, 2010 Tenning og alt av tenningsdeler er i orden? Prøvd å nappe av kontakter til noen sensorer og sjekket om det har blitt noen forandring da? Sjekket om dysene har et jevnt og fint sprøytebilde? Det jeg ville begynt med å sjekke ihvertfall, og i den rekkefølgen:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet November 12, 2010 Tenning og alt av tenningsdeler er i orden? Prøvd å nappe av kontakter til noen sensorer og sjekket om det har blitt noen forandring da? Sjekket om dysene har et jevnt og fint sprøytebilde? Det jeg ville begynt med å sjekke ihvertfall, og i den rekkefølgen:) alt av tenningsdeler er byttet, glemte og nevne det over her har vel egentlig prøvd og nappe av diverse kontakter også men det har ikke blitt noe bedre av det i hvertfall. Dysene har jeg ikke sjekket, men hadde dem vært ett problem hadde det vel vært sånn heletiden? for plutselig så drar den bra igjen og så går den dårlig igjen, skulle nesten tro det var dårlig kontakt ett sted, men i såfall kan jo det være hvor som hels 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet November 12, 2010 Forrige 16v'en min så var dysene synderen for at bilen sperret og gikk dårlig. Noen ganger gikk den bra, mens andre ganger gikk den surt, og da sperret en god del som følge av dette. Når du har sjekket det andre, ville jeg sjekket sprøytebildet på dysene som første ting, hvis du er 100% sikker på at en sensor ikke tuller;) Napp av alt du kan se av sensorer, en etter en, og se om det blir noen forandringer. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet November 12, 2010 Forrige 16v'en min så var dysene synderen for at bilen sperret og gikk dårlig. Noen ganger gikk den bra, mens andre ganger gikk den surt, og da sperret en god del som følge av dette. Når du har sjekket det andre, ville jeg sjekket sprøytebildet på dysene som første ting, hvis du er 100% sikker på at en sensor ikke tuller;) Napp av alt du kan se av sensorer, en etter en, og se om det blir noen forandringer. såpass ja åssen forandring tenkte du på da? på noen av kontaktene stopper jo bilen og på andre er det nesten ingen forskjell hehe 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet November 12, 2010 Høres ut som bankesensorene, har du byttet disse? Sjuka på disse: rolleyes Hvis du får lest av feillageret ditt så står det hvilken det er, eller så bare bytter du begge i samme slengen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet November 12, 2010 såpass ja åssen forandring tenkte du på da? på noen av kontaktene stopper jo bilen og på andre er det nesten ingen forskjell hehe Om tomgang forandrer seg - enten til det verre eller det bedre, og om den forandrer seg under kjøring:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet November 14, 2010 Høres ut som bankesensorene, har du byttet disse?Sjuka på disse: rolleyes Hvis du får lest av feillageret ditt så står det hvilken det er, eller så bare bytter du begge i samme slengen. hmm jeg har ikke settt på dem, fordi jeg aner ikke hvor de sitter eller hvordan man skal få sjekket om det er dem? også hørtes de dyre ut hehe 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet November 15, 2010 bump? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet November 17, 2010 har fått tak i bankesensorer, men hvor sitter dem og hvor mye jobb er det og bytte? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet November 17, 2010 Har ikke byttet disse selv men sitter på venstre side av blokka. Skal bare være ren enkel skrujobb. Dette bildet hjelper deg kanskje litt. (30 og 31) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet November 17, 2010 Momentet du monterer bankesensorene med er viktig, så ikke bare dra de til alt for hardt som folk flest gjør. lurer på om det skal være 20nm elns. Husker ikke, sjekk det opp 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet November 18, 2010 okey, da tror jeg kanskje at jeg kan ha sett borti den ene i hvertfall hvis den den går sånn skakt ned i blokka med ei orangse kontakt som peker oppover 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet November 18, 2010 Litt OT: Noen som har link til nedlastning av delefilmen til audi som er brukt over her? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet November 18, 2010 Litt OT: Noen som har link til nedlastning av delefilmen til audi som er brukt over her? Registrer deg på VagCat.com så har du den online og lovlig. Mvh Pål 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...