#1 Skrevet November 12, 2010 Har en B7 2006 mod org Xenon. Den har den siste tiden begynt å blunke. Noen ganger forsvinner det i kanskje 1 sekund også slår den seg på igjen. gjelder kun vensreside Takk Tror biler forann meg lurer veldig på hva de gjør feil 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet November 12, 2010 Dette finns det en Teknisk Produktinformasjon på, hos møller mener jeg å huske. da skal man kontrollere delenr, dato og fabrikat på pæra og evt bytte de. Gjort dette selv for en stund siden på ett par biler 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet November 12, 2010 Stemmer det.. er en TPI på det som beskriver hvilke deler som skal byttes utifra hvilke symptomer:) Bare å levere på møller:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet November 12, 2010 Fikk byttet min pga samme tingen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet November 12, 2010 Så det dere sier er at jeg skal ta ut pære og ta med den til møller slik at jeg får en ny? Vanskelig å få ut pæra? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet November 12, 2010 Lever bilen til møller så fikser de alt gratis, sålenge blen er solgt ny i norge. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet November 13, 2010 Den er jo da desverre importert fra tyskland i 2009 Men får ringe møller og høre. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet November 13, 2010 Da må du kjøpe pærer selv. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet November 14, 2010 Lever bilen til møller så fikser de alt gratis, sålenge blen er solgt ny i norge. Hei Har samme problem på min B7. Thomas: hvorfor gratis? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet November 14, 2010 Hei Har samme problem på min B7. Thomas: hvorfor gratis? 5 års reklamasjonsfrist... Da gjelder datoen fra den dagen bilen ble registrert og 5 år fremover. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet November 14, 2010 hjalp å bytte pæren hos meg også, kjøpte osram på ebay 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...