Anbefalte innlegg

Hei.

Er det noen der i Trondheim som vet om noen som toner ruter? Tenker da til en billig penge, og med et bra resultat. Tenkte å bestille time til uka og få brodern til å kjøre inn bilen for å få jobben gjort. Selv sitter jeg i svartehavet og er på jobb så får ikke kjørt så langt selv:)

Vet om Dekor Cut, men virka som de har lagt ned sist jeg kjørte forbi? Eventuelt noen med nettsider som man kan bestille time fra, isteden for telefon da telefonsystemet om bord er litt "hæmmis".

 

Takker for svar.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Riis Bilglass, avd Lade

Telefon: 73 84 98 00

 

hei tom erik. ring disse på mandag å hils fra meg så får du nok en bra pris.

 

nå er a6 4f en i utgangspunktet veldig dyr bil å legge på, og det også en krevende bil å legge på.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg ringte Riis bilglass i Tr.heim i fjor for å sote 5 vindu på min b5 avant, det skulle de ha 6800kr for så det vil ikke jeg anbefale. Det jeg gjorde var å dra til Østersund. Kostet meg 3000 sek å gjøre samme jobben der :) Ble veldig bra resultat og de jobbet til og med i helgen, bare for min del ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg ringte Riis bilglass i Tr.heim i fjor for å sote 5 vindu på min b5 avant, det skulle de ha 6800kr for så det vil ikke jeg anbefale. Det jeg gjorde var å dra til Østersund. Kostet meg 3000 sek å gjøre samme jobben der :) Ble veldig bra resultat og de jobbet til og med i helgen, bare for min del ;)

 

da tror jeg du har fått en feil pris oppgitt. for den bilen koster ikke så mye i liste dem har fått.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg betalte 5900.- for alle ruter untatt frontrute på en A4 B8 Avant - med kvittering og garanti hos Hurtiruta Carglass.

Bra resultat.. så fornøyd med prisen egentlig.

Hør innom på Dekkspectrum/Loaded Cars også .. hørt de skal være competitive på pris.. særlig hvis man ønsker skikkelig svart film :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg ringte Riis bilglass i Tr.heim i fjor for å sote 5 vindu på min b5 avant, det skulle de ha 6800kr for så det vil ikke jeg anbefale. Det jeg gjorde var å dra til Østersund. Kostet meg 3000 sek å gjøre samme jobben der :) Ble veldig bra resultat og de jobbet til og med i helgen, bare for min del ;)

 

Hvem som gjorde det der da?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dekor cut driver vel fortsatt på. Men de har flytta til samme sted som dekkspectrum. Tror også de har bytta navn til dekor sign eller noe sånn?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dekor cut driver vel fortsatt på. Men de har flytta til samme sted som dekkspectrum. Tror også de har bytta navn til dekor sign eller noe sånn?

 

Veit du noen pris ekempel og om di gjør bra kvalitet?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Veit du noen pris ekempel og om di gjør bra kvalitet?
Jeg mener jeg betalte 1000,- pr siderute fram på min tidligere 3bg. Og 500,- pr rute på min Vectra B, når jeg demonterte vinduene selv. Resultatet var jeg kjempefornøyd med! Bedre enn en kamerat som fikk rutene sine tonet hos Hurtigruta Carglass, for der var det støv på rutene..Ikke en dritt å utsette på kvaliteten:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fikk pris fra de på Leangen 750,- + mva pr rute, og fra Rosen Trondheim (?) på 1500,- inkl mva for 2 ruter..Hvem "Rosten Trondheim" er vet jeg ikke, men kanskje det er Dekor Cut?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg ville fremdeles gått for Østersund.

Pris från: 3,495:- Inkl.moms = 3033,66 norske kroner med dagens kurs. Dette er for hel bil. 7 års garanti.

Pris från: 2,895:- Inkl.moms = 2512,86 norske kroner. Dette er for ruter bagasjerom + baksete. 7 år garanti.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg ville fremdeles gått for Østersund.

Pris från: 3,495:- Inkl.moms = 3033,66 norske kroner med dagens kurs. Dette er for hel bil. 7 års garanti.

Pris från: 2,895:- Inkl.moms = 2512,86 norske kroner. Dette er for ruter bagasjerom + baksete. 7 år garanti.

1500,- i Trondheim eller 600,- i Sverige, så kommer det seg på det samme..da det går med penger i sverige uansett:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sendt mail, spørs om det ikke blir østersund-tur asap ;) Takk for tips!

 

No problem ;-)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.