#1 Skrevet November 12, 2010 har montert tusenmetere på caddyn med rele å slik det skal vere,har tatt styrstrømm fra full lyset.Alt er i orden helt til eg starter motoren, da begynner releet å lage en vibrerende lyd,er sikkert denne canbus driten,men vist eg tar en ledning fra B+ til styrestrøm rele er alt i orden igjenn.går det an å lure canbusen??? må ha svar fort,hehe 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet November 12, 2010 ta styrestrømmen fra brytern din. da slitter du unna dette tipper jeg. var ihvertfall det jeg gjorde når jeg monterte tåkelysene på gamle firmabilen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet November 12, 2010 ok,mener du da fra bak bryteren inne i bilen? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet November 12, 2010 yupp 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet November 12, 2010 full lys bryteren eller selve lysbryteren?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet November 13, 2010 sikker på at du har kobla rett?? eg monterte ekstralys på min golf v og hadde noko tull med rele eg og, ligna på beskrivelsen din. men eg bytta ledning og alt funka. golf og caddy har vel ganske likt ledningsnett så eg skal ut og sjå kva ledning eg kobla meg til. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet November 13, 2010 alt skal vere kobbla rett.det fungerer fint helt til eg starter bilen,da kommer den summe lyden fra relet 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet November 13, 2010 prøvd å bytta rele?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet November 13, 2010 relet er nytt.lurer på å sette på et rele til styrestrømmen og,får når bilen står og går så summer det i releet,men vist eg tar en ledning rett fra B+ til styrestrøm rele så er alt i orden,virker som det ikke er nok strømm på en måte i orginal nettet.ledningene er jo så tynne orginalt. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet November 13, 2010 har nå montert et rele til styrestrømmen og alt virker ok. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...