Anbefalte innlegg

Noen som vet hvor jeg kan få tak slikt gitter som er i denne fangeren?

 

aae.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Se på www.realcar.se tror de har dette her. de selger også realcar sine produkter på svenskegrensa i BRL butikkene, om du skulle svinge innom der en dag.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Så vidt jeg kunne se på webshoppen dems så har de bare alugitter, det er viktig at det er sort med store masker.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dette er jo ein original Golf R32 bakfangar, så det skal vel gå an å få kjøpt hos ein VW-forhandlar? : klø :

 

Golf_R32_re.jpg

 

Edit: Men du vil vel kanskje ha det litt større slik at det passar i ein annan fangar?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er ganske store masker som er på realcar, hvis du ser på honeycomb gittrene, så er det akkurat like masker som på det bildet du har posta.

Se her

Neste str er da Orginal RS4 Gitter som du kan få kjøpt på NBS eller Forhandler.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

vet det ikke er lov til å reklamere, men vi har denne nettingen på http://www.raceland.no -> produkter -> eksteriør -> alu netting. Bildet er i sølv, men fås også i sort... netting med heksagonale hull...

 

8200800-Preview.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

jeg kjøpte mitt svarte gitter på bilxtra, der får du grov og finmasket

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Greit det, jeg et hvor jeg får kjøpt gitter, men det er spesifikt honeycomb mønsteret jeg er ute etter. Ingen som vet dette?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.