Demontering av dørtrekk på RS2!!

Anbefalte innlegg

Har prøvd å få av dørtrekkene på en Audi RS2 95 mod i den hensikt å bytte interiørlistene.

Har skrudd ut de små skruene som er på kortsidene av døren og fått av det invendige dørhåndtaket.

Har lest litt på S2-forumet, men jeg får ikke det jeg leser helt til å stemme...

 

Setter pris på tips/walk through av noen som har gjort dette før: bh :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

sitter en skrue på vær side av vinduet i toppen av dørtrekket,en skrue for og få av håndtaket to skruer inni der håndtaket satt og da er det bare og løfte trekket rett opp. ikke ut men opp

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

sitter en skrue på vær side av vinduet i toppen av dørtrekket,en skrue for og få av håndtaket to skruer inni der håndtaket satt og da er det bare og løfte trekket rett opp. ikke ut men opp

 

Mener du bak selve dørhendelen og den lille svarte "kassen" den sitter i? Trenger ikke ta av håndtak/armlene eller bryter-konsollen da så vidt jeg skjønner?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Mener du bak selve dørhendelen og den lille svarte "kassen" den sitter i? Trenger ikke ta av håndtak/armlene eller bryter-konsollen da så vidt jeg skjønner?

 

Må ta av "bryterkonsollen" jo, sitter tre skruer inne i den som du kommer til fra undersiden.

Jeg har tatt av og på dørtrekk endel ganger på s2 coupe'n min. Regner med det er mye likt.

Der sitter det en liten skrue i toppen både i forkant og i bakkant av dørtrekket. Så sitter det 3stk skruer inne i håndtaket der som brytere til el vindu osv sitter(bryterkonsollen) som du kommer til fra undersiden, er umbraco skruer som kan være litt køddete å treffe. Så må du til slutt løfte dørtrekket rett opp og løsne wire fra døråpneren på innsiden.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

da tror jeg nok ikke det er likt på s2 og rs2. på den rs2 1994 mod jeg hadde satt det kun 2stk skruer inne i dekselet der dørhåndtaket satt og måtte ikke ta av noen av bryterene før trekket var av. når trekket var av må du ta av wiren til døråpneren og kontaktene til bryterene. glemte en skrue som sitter bak hendelen for og åpne døra:-) der du holder for og lukke døra sitter det en skrue og da tar du av den undre delen av dørhåndtaket så sitter det to skruer der som sitter skrudd rett i karroseriet

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.