#1 Skrevet November 14, 2010 Glødelampa har begynt å blinke når jeg kjører nå, hva betyr dette? Ifølge boka til bilen så betyr det at det er noe forstyrrelser på motorstyringen og at jeg må dra til nærmeste Audi Verksted.. Bilen går normalt og fungerer helt fint utenom. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet November 14, 2010 på transporter t5 betyr det at bryteren til bremselysene bak var gått hvertfall. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet November 14, 2010 Få tatt en diagnose på bilen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet November 14, 2010 Byttet sikring nr 13 som var til bremslyset og alt fungerer normalt igjen. Har lånt en shabby henger i det siste så antagelivis den som har forårsaket problemet. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Desember 27, 2010 Byttet sikring nr 13 som var til bremslyset og alt fungerer normalt igjen. Har lånt en shabby henger i det siste så antagelivis den som har forårsaket problemet. Opplever det samme nå. I tillegg lyser ABS og EPS. Bilen klaget på bremselys og blinket dobbelt så raskt til den ene siden når jeg kjørte med hengeren. Det var synlig brudd i kablene til hengeren, så kanskje ikke så rart. Har det gått en sikring hos meg og tro? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Desember 28, 2010 Min sikring var også gåen, så byttet slokket alle lamper 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...