#1 Skrevet November 14, 2010 Hei. Når jeg ligger på kanskje 2000-2500rpm i 3,4 eller 5 gir og gir bånn gass så lugger det noe fælt. Hadde dette problemet før jeg bytta innsugsventiler, oljepumpe, kamreimstrammer og andre småting i sommer. Men ga seg etter dette. Nå er den altså tilbake igjen. Dette er en Audi A4 1.8T AEB. Jeg har sett etter liknende tråder men finner ingen som kan hjelpe meg noe særlig. Men beklager uansett om det blir "repost". Mvh. Simen Grasto 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet November 14, 2010 Trykktest, sjekk lmm... Lassvis med posts om dette ja 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet November 14, 2010 Når du drar tungt liksom? Plugger/coiler ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet November 14, 2010 Når du drar tungt liksom? Plugger/coiler ? Når den drar tungt ja. Plugger og coiler ble sjekket i sommer av verksted når de prøvde å finne feilen på bilen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet November 14, 2010 Når den drar tungt ja. Plugger og coiler ble sjekket i sommer av verksted når de prøvde å finne feilen på bilen. Hvordan ble coilene "sjekket" da? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet November 14, 2010 Bensinfilter? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet November 14, 2010 Hvordan ble coilene "sjekket" da? Null kompresjon hoppa fra sylinder til sylinder. Så da sjekket de at alle coilene var i orden. På hvilken måte de gjorde dette har jeg ingen formening om. Bensinfilter kan alltids være en mulighet. Jeg får ta tak i dette når jeg har litt overskudd. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet November 14, 2010 har samme problemet.. har byttet coiler og n75 ventil.. neste blir plugger! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet November 14, 2010 har samme problemet.. har byttet coiler og n75 ventil.. neste blir plugger! let me know Er litt fram og tilbake. Kommer gjerne om jeg har kjørt en stund. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet November 15, 2010 har samma problemet men har feilmld på maf så det blir byttet ikveld så får håp det er den som gjør dette 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet November 15, 2010 Satser en god en på luftmassemålern her jeg.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet November 15, 2010 Hadde nøyaktig det samme på min AAN. Skiftet coiler + nye plugger = perfekt igjen. Dårlige/gamle coiler og dårlige plugger, har en tendens å svikte (svak gnist), når trykket kommer, eller når tenningen blir dratt frem. Sjekket også alle mine i friluft, og alt så perfekt ut, men den hakket noe jæ... ved pådrag, og ved trykk over 0,3 (1,3 i dash) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet November 16, 2010 Fikke en helv.... nykking på samme turtall som beskrevet i innledningen etter jeg fikk chippet a6`n min. Skulle bytte n75 men da jeg tok av slangene kom det ut en god del vann, da jeg monterte sammen igjenn var bilen frisk, tilfeldig eller ikke vet jeg ikke men funker som bare det nå! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...