#1 Skrevet November 14, 2010 lurer litt på å få tak i speil på høyre side på golfen min. slik at de blir like store på begge sider . men hva kan jeg bestille ifra .? og er de event like ? så jeg slipper skifte begge sider ? regner med det blir nytt ifra møller ... men fra hva ? engelsk blir vel litt feil ang speilvinkel. mener å ha funnet noe om det her på forumet, men finner det ikke nå selvsagt .. noen som har peiling event gjort det samme selv ?? takknemlig for alle fornuftige svar 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet November 14, 2010 Har engelsk speil på cupraen for og få to like små speil har ingen problemer med det.Bare speilet som er mindre..Kjøpte komplett speil med varme og alt for 700kr puss frakt fra ebay 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet November 14, 2010 sett litt på div bilder av golf 4 . ser ut som r32 har 2 like store speil . så får sjekke ut det med etka imorgen..event ebay om det er jævlig dyrt... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet November 14, 2010 golf gti jubileum har har også like store speil. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet November 14, 2010 ok.. takk takk... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet November 14, 2010 Mener http://www.tm-tuning.com har også 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...