Anbefalte innlegg

lurer litt på å få tak i speil på høyre side på golfen min. slik at de blir like store på begge sider .

men hva kan jeg bestille ifra .? og er de event like ? så jeg slipper skifte begge sider ? regner med det blir nytt ifra møller ... men fra hva ? engelsk blir vel litt feil ang speilvinkel. mener å ha funnet noe om det her på forumet, men finner det ikke nå selvsagt ..

noen som har peiling event gjort det samme selv ?? takknemlig for alle fornuftige svar ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har engelsk speil på cupraen for og få to like små speil har ingen problemer med det.Bare speilet som er mindre..Kjøpte komplett speil med varme og alt for 700kr puss frakt fra ebay

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

sett litt på div bilder av golf 4 . ser ut som r32 har 2 like store speil . så får sjekke ut det med etka imorgen..event ebay om det er jævlig dyrt...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

golf gti jubileum har har også like store speil.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.