#1 Skrevet November 14, 2010 Jeg har ikke supergreie på ISOFIX.... Så her kommer et par spm: 1. finnes det isofix på Passat 3b/3bg? 2. kan man ettermontere dette? (hvis dette er i 3bg, kanskje jeg kunne få det fra en donorbil).... Kjører selv 3b fra 2000, og det hadde vært greit med isofix når barnesetet skal festes.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet November 14, 2010 Har 3bg var ikke isofix feste men jeg kjøpte på møller for rundt 800kr mener jeg og huske: klø :Fikk da ramma og to skruer.Tok ut sete og skrudde det på og vips så hadde jeg isofix.Tør ikke tenke på hvor knottete det hadde vært uten så anbefales på det sterkeste. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet November 14, 2010 Helt konge...setene i 3b og 3bg er vel helt lika så da kan jeg også gjøre dette da? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet November 14, 2010 Helt konge...setene i 3b og 3bg er vel helt lika så da kan jeg også gjøre dette da? ja du kan det 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet November 21, 2010 Konge!!! Men hvordan ser dette ut? Er det et feste pr side, eller henger det hele sammen? Dvs ca 800kr for ISOFIX på begge sider, eller er det til en side? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet November 21, 2010 Konge!!! Men hvordan ser dette ut? Er det et feste pr side, eller henger det hele sammen? Dvs ca 800kr for ISOFIX på begge sider, eller er det til en side? dette er kunn for ett feste dvs til ene siden. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet April 5, 2011 Tar opp denne tråden pga trenger hjelp her. Kan noen som har montert dette ta bilde? Kikka under setet og klarte ikke helt å se hvordan dette skulle monteres utfra tegningen på ETKA. Har ikke kjøpt festet enda altså, men kan noen ta bilde og evt merke hvor dette skal festes på bilde? Evig takknemlig for svar!!!!!!! Trenger det veldig og helst litt fort 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet April 5, 2011 Kanskje dette kan hjelpe deg litt? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet April 6, 2011 Monterte dette selv på min 2003 Passat. Funka kjempefint. Delenummer brakett: 8D0 813 545 Delenummer skrue: WHT 001 230 (2x pr brakett) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet April 6, 2011 Supert Stig, men er dette bilde av en 3b eller en 3bg? Dvs, her de HELT identiske inni? Må ta en nærmere titt i bilen på fredag! Og takk for opplysninger Tom.... (har allerede forhørt meg om delen, trenger bare litt info om hvor den skal stå, pga så ikke skruehulla i bilen). 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet April 7, 2011 Thomas: det er små tapelapper over hullene. "gaffatape" eller noe i den duren. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet April 10, 2011 Sier du det du Det fant jeg ut igår da jeg kikka en ekstra gang i bilen (før jeg nå leste det om tapen)...... Men, regner med at det er kun ryggen jeg må ta ut for å skru i festet? Kikka litt på det, og lurte på om noen kan gi meg litt råd (gjerne bilder, men kommer et stykke på vei med forklaring) hvordan jeg tar ut seteryggen? Fant vel skruen til "midten" av setet, men hvor er skruen på er i ytterkant av setet (altså ut mot døra) ? Skal bestille festet imorra, så håper jeg på noen gode folklaringer her slik at jeg kan montere dette i påska 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet April 11, 2011 er vel ingen skrue der? bare å løfte ut. syns jeg å huske. mulig jeg tar feil. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet April 11, 2011 Om det er likt som på A6'n så er det kun skrudd fast i midten, og tredd innpå styrepinner på sidene.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet April 25, 2011 Og det var det. Skrudde av en skrue til "bøylen" i midten og så var det av. Helt kongelett! På lørdag monterte jeg i isofixen.... Tråden kan slettes for min del, men egentlig burde noe av den legges i en diy tråd kanskje??? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16 Skrevet Juni 24, 2011 passer dette i 3bg med 4motion og integrerte barneseter? var på møller og spurte, men de fant ikke noe 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...