#1 Skrevet November 14, 2010 bare lurer på om noen har noe erfaring med feil med original stereo. problemet er at høytalerene i bakdørene ikke fungerer og det gjør heller ikke basselementet som sitter i hattehylla. det satt en stor basskase med forsterkere og hele sullamitten som jeg akkuratt har fjernet. finnes det noe form for forsterker til dette original-basselementet som itillegg styrer høytalerene i bakdøra? noen som har noe forslag til hva feilen kan være ? har skjekket at det sitter høytalere i døra og at de er koblet til både i spiller og på selve høytaleren. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet November 14, 2010 Sitter en forsterker på høyre side i bagasjerommet, bak trekket. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Desember 1, 2010 takk for det . har ikke fått noe mail å at jeg har fått svar, rart.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Desember 5, 2010 er det slik at forsterkeren bak kun fungerer med original spiller ? tok av trekket i går og fant forsterkeren men kablene var koblet til og allt. jeg mistenker at den mangler et remote signal in. er det evt noen som vet hvem av ledningene i original ledningsnettet bak cd spiller som er remote . mulig jeg bare trenger å koble den innom signal fra dennye cd spilleren. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Desember 5, 2010 Står vel noe her: http://www.a4mods.com/index.php?page=webcontent/pages/stereo.html&category=4 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Desember 5, 2010 har tittet litt der, men dette er en forklaring på hvordan man kan innstalere et basselement på denoriginale forsterkeren. problemet jeg har er at ingenting virker av høytalerne som er koblet på org.forsterkeren. den forsterkeren jeg har i bilen er heller ikke lik den på bildet som ligger på den siden fra linken har også målt at det er 12v til forsterkeren. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...