#1 Skrevet November 14, 2010 Lurer på og få meg noen golf 3 stoler inn i en golf 1. kan jeg demontere stolene fra golf 3 og flytte over trekk/polstring etc. til et golf 1 understell/ramme? (slik som noen gjør for og få golf 3 stoler på golf 2 understell uten og sveise) eller er det beste og korte inn den ytterste armen bak på golf 3 stolene slik at di passer over på golf 1festene? (sveise altså) Noen som vet/har prøvd? eller er det noen som vet hvor mye jeg må korte inn golf 3 stolene for og passe i golf 1? takker for svar 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet November 16, 2010 bump? ingen som har info/mål ang dette?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet November 16, 2010 check this out..... http://www.vwcaddy.com/showthread.php?t=2176 ....... in a caddy but will be the same as a Mk1 Steve 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...