Anbefalte innlegg

Broren til ei veninne av meg har en Audi 80 stående som han ville selge, men vet ikke om det er ett godt kjøp...

 

Det som er problemet er at den ikke starter, han antok at man må bytte glødeplugger eller ventilløftere eller begge deler. Ellers var det ikke kompresjon i motoren siden den har gått så langt (400 000), han visste ikke : klø :

 

Noen som har noe vettugt å si ?

 

 

Øyvind Strand

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kan være greit å sjekke drivstoffslanger for å være sikker på at den klarer å dra fram diesel. Glødeplugger har du jo nevnt :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Etter 400k km kan det nesten være det meste. Glødepluggene er jo greie å sjekke med ett multimeter (ta av gløderail først). Sprekkt topp og/eller slitte stempelringer kan desverre ikke utelukkes :(

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.