Anbefalte innlegg

Temperaturmåleren (vann) i instrumentpanelet viser mellom 75 og 90 etter en stunds kjøring-

 

OBD via klimapanelet viser jevnt 90 grader etter måleren har gått opp til 75-90 grader

 

Temperaturmåleren via Race Diagnostics måleren viser 73 grader...(denne henter hidden via diagnoseporten)

 

oljetempen legger seg slik at hele nåla er akkuratt over 60 grader på vanlig kjøring. Normalt?

 

Termostaten er skiftet for 1 år siden. Har hørt at det har vært mye tull med G68 senderen. Denne skal visst skiftes ut med en som er sort? (Den gamle tror jeg er grønn)

 

Stemmer det at man må av med registerreima for å skifte termostaten?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

på rs4 må reg reima av ja for og bytte termostaten.

stemmer at temp føleren er grønn ja og den er det ganske ofte det er feil på.

olje tempen min ligger vel ca på en 80grader el noe der omkring.

min vanntemp ligger konstant på 90g hele tiden selv omn det er 20blå ute.

hvordan får du vanntemp på klimapanelet?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

på rs4 må reg reima av ja for og bytte termostaten.

stemmer at temp føleren er grønn ja og den er det ganske ofte det er feil på.

olje tempen min ligger vel ca på en 80grader el noe der omkring.

min vanntemp ligger konstant på 90g hele tiden selv omn det er 20blå ute.

hvordan får du vanntemp på klimapanelet?

vanntemp er code 51 på min hvertfall ;) trykker på resirk av luft og opp pilen ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

jo men det er vel på den "gamle"klimakontrollen men alle rs4 har vel den nye eller?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

OBD i klimapanelet funker på facelift og ja. Kanal 51.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

ok noe jeg har gått glipp av da:-)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

vanntemperaturen i klimapanelet har i allefall alltid vært helt nøyaktig på RS2'n. Etter jeg fikk instrumentet justert på den, så matchet alltid nåla og OBD. kan det være målren som plugges i diagnoseporten henter hidden fra instrumentet? og at det er instrumentet som trenger justering?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.