#1 Skrevet November 15, 2010 Noen som vet om det går fint å senke en A4 B5 med 225/40-18 ET35 8,5"? Evt, hvor mye som kan senkes før det begynner å ta i noen plasser? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet November 15, 2010 Til sammenligning hadde jeg 8.5x19" ET35 med 225/35 og 55/40 senk på min forrige B5. Det fungerte uten problemer med org. skjermer. Du får samme rulleomkrets og specs på dekk/felger som jeg hadde, så da vet du iallefall at dét funker 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet November 18, 2010 Spørs hvilke dekk du skal ha. Har du valsede framskjermer forresten? Dette var det laveste jeg fikk min med samme dekk- og felgdimensjon som du skriver her. Dette er dog skjermer som ikke var valset enda og bake var ikke skikkelig stilt, anslår ca 50-60mm senk fremme da. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet November 18, 2010 Jeg har også 8,5x18 med 225/40 gummi Bak er det vel et26 og foran et31 tror jeg det var Bak går det akkurat uten noe valsing. Foran har jeg valsa bittelitt. Hvis du skal senke mye anbefaler jeg uansett å få bretta inn den kanten i skjermbua. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...